Falutråden

Vad är detta jag hör om en träff imorgon i falun... Mer info please, jag kanske tänkte ut och tååra med r1'an imorgon :p

Tänkte skicka ut en liten efterlysning här i tråden...
Är det någon som är eller känner till en kille här i stan som åker runt på en svart hoj samt är iförd ett svart Berik-ställ med vit text och en vit hjälm? PM:a mig i.s.f.

Ställer denna fråga för en tjejs räkning.

Tänkte skicka ut en liten efterlysning här i tråden...
Är det någon som är eller känner till en kille här i stan som åker runt på en svart hoj samt är iförd ett svart Berik-ställ med vit text och en vit hjälm? PM:a mig i.s.f.

Ställer denna fråga för en tjejs räkning.

Yes! det vet jag... :confused:

Någon som vaknat ur vinterdvalan i Falun än?

Är det någon som ska ut och åka under påskhelgen?
Jag överväger att ta fram hojen ur idet och ta en åktur
i Faluområdet då!...

nu är det fan dax!! hojen är klar, nu vill jag bara ha lite bättre väder...

nu är det fan dax!! hojen är klar, nu vill jag bara ha lite bättre väder...

MM bättre väder är beställt åt folket... men man vet aldrig när det kommer.

men just nu är det inte vädret som gör mig på dåligt humör utan att det inte går att köra upp i närheten på hela sommarn :huvet Avesta 19de maj var första i närheten iaf enligt körskolan :huvet så man får la nöja sig med att åka runt på en "tung moppe" ett tag till :gnissla

det blev 7 mil idag i alla fall=)

Dags för oss att bli lite aktiva här!! Om 24 timmar är vi Falubor igen! :yoparty :banana O jag som inte ens gillar alla dessa smileys!! Jag tar trehjulingen till bryggan på torsdag! Får se om det hinns med nåt imöråh också. Ska vi ses farbror Goran??

Från och med Onsdag den 6:e maj så har vi Onsdagsturer på Wheelers, alla är välkommna och åka en sväng på lite roliga vägar!!!
Samling kl 18:00 vid Wheelers klubbkåk.

Om ni är ute och åker på fredagar så finns det kaffe och div tillbehör på Wheelers klubbstuga på fredagar mellan 18-21 till hojåkarpriser!!
Kaffe 5:- och varm macka 10 spänn!!

Alla är välkommna!!

Nu har vi kanonväder!!!

Ikväll är det åkning, Wheelers onsdagstur... Samling vid klubbkåken (brevid bilmetro) kl 18:00 för en tur på ca 10-15 mil med en fika på mitten typ=)

Körningen kommer att ske i laglig fart fram till fika, och på vägen hem så kan tempot öka lite, sen samlas vi inne i falun så vi vet att ingen har blivit efter/kört vilse...

VÄl mött ikväll=)

//Vegas

Inte mycket skrivs i den här tråden inte. Kanske bara jag som åker MC i Falun förutom wheelers? ;)

Är det någon som kan tipsa om en bra verkstad kring Falun? Har ett styrlager som busar med mig och skulle behöva åtgärdas innan snön sipprat undan.

Snart dags!
/Emil

Last edited:
Back