Falutråden

NigHtHawK skrev:
skaru dit och rejsa ??

Tänkte det. Spar turbo-banditen för Bike Weekend och tänkte rasta min GSXR-1157 med ytte-pytte turbo gåendes på E85 istället. Oklistrat räcker det i princip med vilken hoj som helst bara man startar som folk.

ååka med vadå mc ikväll? kanske man kan köra ihop från falun mot insjön?
kikar in här senare, men tycker att samling shell 16:45 låter som en bra idé?

telnr. 070 3569873.

/Tomas

Last edited:
Dåså, nu funkar liket (nästan iaf) igen. Bara besiktning och batteri kvar. Så kanske man kan haka på ut en repa.

Om någon här sitter på ett batteri till salu så dra gärna iväg ett pm.

OLDEN skrev:
2230934 Dåså, nu funkar liket (nästan iaf) igen. Bara besiktning och batteri kvar. Så kanske man kan haka på ut en repa.

Om någon här sitter på ett batteri till salu så dra gärna iväg ett pm.

beroende på va de e för batteri du ska ha så har mekonomen på ingarvet nya till bra pris.. jag köpte ett till min gsx 750 i våras innan jag sålde den och jag tror jag gav max 400:- för de

NigHtHawK skrev:
2231020 beroende på va de e för batteri du ska ha så har mekonomen på ingarvet nya till bra pris.. jag köpte ett till min gsx 750 i våras innan jag sålde den och jag tror jag gav max 400:- för de

Ok tack!, ska kika upp det.

Men va fasen det är ju Bike Weekend nu i helgen i Västerås ,, varför åker ni inte dit ?? http://www.bikeweekend.se/
alla finaler går ju på söndag ,, och jag kan guida en del masar på riktigt kuliga vägar efteråt :o)
fundera på´t i allafall. :tummenupp

duckie skrev:
1350928 Ja! Det är jag sugen på. Vi pejlar läget om dag/tid närmare helgen.

wohooo... om några timmar ska jag iväg och kolla på en Fzr 1000 -89
så snart e man kanske med hoj igen :) :banana

Tror jag bor i Sverjos hoj tråkigaste Stad. Har folk bara hoj för att ha i garaget o tittat på eller?? :va

Nåja klämt 20 mil själv här på kvällskvisten. åkte lite hit o lite dit och lite fram o tillbaka o upp o ner och lite här o där.

Dax för en wirre. :fyllisar :banana

Bifogat

• 9980e3c2f3ba9941840fda825062.jpg
    9980e3c2f3ba9941840fda825062.jpg
    32.4 KB · Visningar: 45
Om du är ensam i byn så beror det nog på att många ur wheelers är på gotland och att du helt enkelt inte har så stor umgängeskrets som åker hoj i byn skulle jag tro.

//jocke i köping member of Wheelers

jonas47 skrev:
2241574 Tror jag bor i Sverjos hoj tråkigaste Stad. Har folk bara hoj för att ha i garaget o tittat på eller?? :va

Nåja klämt 20 mil själv här på kvällskvisten. åkte lite hit o lite dit och lite fram o tillbaka o upp o ner och lite här o där.

jocke i köping skrev:
2242184 Om du är ensam i byn så beror det nog på att många ur wheelers är på gotland och att du helt enkelt inte har så stor umgängeskrets som åker hoj i byn skulle jag tro.

//jocke i köping member of Wheelers

Jo gotland är dom.
Och jo vi är många i kretsen som åker. :tummenupp

jonas47 skrev:
2241574 Tror jag bor i Sverjos hoj tråkigaste Stad. Har folk bara hoj för att ha i garaget o tittat på eller?? :va

Jag var ju oxå ute :va

Hehe, hur blir det med åka i helgen då? Ikväll och i morgon är jag disponibel och tänker nöta så mycket som det bara går :D

Har fixat klart med hojen nu! Bytt styrlager samt packboxar i gaffeln. Skriv gärna om det är ngn som ska ut mot kvällen... Jag är aldrig omöjlig!

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon