Nyteknik
Bannad
Det är säkert en oregistrerad cross som är ombyggd till motard och körs av ägaren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nyteknik skrev:Det är säkert en oregistrerad cross som är ombyggd till motard och körs av ägaren.
Nyteknik skrev:Det är säkert en oregistrerad cross som är ombyggd till motard och körs av ägaren.
Wiseguy skrev:Du får som privatperson endast gripa på bar gärning och brottet skall ge fängelse.
Att stå och kicka igång en falskskyltad hoj är inte ett brott som ger fängelse.
Hojen kanske är hans och han satte på fel skylt. vad vet vi..
Sannolikt är det ju inte men vi vet inte och att då gripa vederbörande är ett ganska grovt brott i sig.
Ta några fler foton och ring polisen.
Jag hade precis samma tanke..Mr J skrev:Tror inte en normal snubbe som kör cross eller motard skulle använda en sådan hjälm som jag antar killen på hojjen kör med... tycker det luktar lång väg om detta.
Edit Oops.. Chris Husky hade samma tanke..
Plelle skrev:Får endast gripa om brottet ger 2 år har jag för mej, men annars har du ju helt rätt... ganska onödigt inlägg men ja måste
Chrille skrev:Kul sätt att få uppmärksamhet från ordningsmakten. Utöver oregistrerat/oförsäkrat fordon så tillkommer urkundsförfalskning iom falsk-skyltningen. Kommer inte ihåg exakt men tror inte det är billigt....
Nyteknik skrev:Urkundsförfalskning?!![]()
Thnx...Crille skrev:Du får gripa en person om brottet ger fängelse straff i skalan,och här har det inget med 2år att göra!!!!![]()
kamikaze skrev:Det verkar vara en ny -04:a, så jag skulle gissa på att han precis har köpt den men inte fått skyltn ännu, så då tar man helt enkelt sin gammla original skylt från GSX:en, och kör lite så länge.
Mr J skrev:Jag tycker mig se rätt mycket slitage på motorkåpan vid bakbromsen, så jag tror inte den är ny... jaja.. man kan bara spekulera. Vore roligt att få reda på sanningen![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |