Falkenbergs Motorbana 19 Augusti Gata o Licens

Benny C

Stadig men lite på sladd
Gick med
9 May 2008
Hoj
2 st Kawasaki ZX-10R. 1 -08 och en -04 Racer limegrön och svart (blivit stulen). OBS hittelön, PM'a tips!
Detta blir säsongsavslutning för Gat hojar på Falkenbergs Motorbana. Det ska bli högsommarvärme och sol så passa på och avsluta bansäsongen med oss på bästa sätt. För att vara säker på plats måste man vara på plats minst 1 timme innan, möjligen faktiskt snarare 2 timmar med tanke på hur det sett ut sista körningarna.

(dom som undrar ang sista Licenskörningen i sept och att den kanske kombineras med gatgrupp kommer bli besvikna eftersom ERF körs med NEC så räknas det med ett fullt startfält och därmed kommer inte det finnas plats för en gatgrupp på denna träning som det fanns på den förra)

fan va keligt att man missar sista körningen men å andra sidan landar man i ett annat land på onsdag eftermiddag till 32 graders värme:banana

hoppas att det blir en klotfri eftermiddag som det var för två veckor sen:)

det är ju synd som sagt att man inte får plats om man inte tar ledigt från jobbet sista timmarna.......:mad:

det är ju synd som sagt att man inte får plats om man inte tar ledigt från jobbet sista timmarna.......:mad:

åk ut å betala redan imorgon så får du plats + att du inte behöver komma förrän typ tio i fem:tummenupp

finns det folk på plats? när?

mig veterligen sitter dom där i princip hela dan, fram till hur länge kan jag inte svara på men skulle tippa på att dom är på kansliet till 4, ring imorgon å kolla med dom

Last edited:
Kan även tillägga att det är beställt fint väder och otroligt trevliga föråkare!

Men herre jävlars vilken avatar du fått till nu:va. Var det vid inspelningen för Miama Vice dom tog den bilden????:zpy

Det är ju nästan så jag skulle sparka ut din båge ur mitt garage och använda den som fylle!!! Men snäll som jag är så får den åka bredvid en ypperligt snygg Yamaha. Hoppas bara inte att min fina mc får svininfluensan av din sjuka cykel!!!

Förövrigt är ju inte du så jävla trevlig, det är ju jag som väger upp det. Du är ju bara fet!:tungan

Men herre jävlars vilken avatar du fått till nu:va. Var det vid inspelningen för Miama Vice dom tog den bilden????:zpy

Det är ju nästan så jag skulle sparka ut din båge ur mitt garage och använda den som fylle!!! Men snäll som jag är så får den åka bredvid en ypperligt snygg Yamaha. Hoppas bara inte att min fina mc får svininfluensan av din sjuka cykel!!!

Förövrigt är ju inte du så jävla trevlig, det är ju jag som väger upp det. Du är ju bara fet!:tungan

Ojojoj!! Barbapappa har fått luft! Skall vi köra kvällskörning/BMI test på onsdag? Tror att lille viktväktar Thunder får spö då ;-)

Och nej.. Jag kanske inte alltid är trevligast, men jag ockuperar ju iallafall inte hela banan som du! Måhända att du kör R1, men med din kropp ser du ut som en BMW med STOOORA packväskor på bakifrån!

Klipper dig på onsdag PORKY! :arsele

Varför kör inte ni tjockisar på Torpet för...eller tycker ni att det är farligt att komma ut på en lite snabbare bana? :7peta

Ojojoj!! Barbapappa har fått luft! Skall vi köra kvällskörning/BMI test på onsdag? Tror att lille viktväktar Thunder får spö då ;-)

Och nej.. Jag kanske inte alltid är trevligast, men jag ockuperar ju iallafall inte hela banan som du! Måhända att du kör R1, men med din kropp ser du ut som en BMW med STOOORA packväskor på bakifrån!

Klipper dig på onsdag PORKY! :arsele

Varför kör inte ni tjockisar på Torpet för...eller tycker ni att det är farligt att komma ut på en lite snabbare bana? :7peta

Vi kommer köra torpet 31/8!:7peta Det är en så bred bana att t.o.m Tussilago kan hålla hela kroppen innanför banmarkeringarna om han kör i mitten.
Vad jag minns så är väl Falken snabbaste banan i Sverige, dock är topphastigeten högre på Torpet. Men det lär ju inte Tussilago märka då hans knarr aldrig lär orka ta honom över 190 km/h.:D

ja 31! Lär bli kul

Vi kommer köra torpet 31/8!:7peta Det är en så bred bana att t.o.m Tussilago kan hålla hela kroppen innanför banmarkeringarna om han kör i mitten.
Vad jag minns så är väl Falken snabbaste banan i Sverige, dock är topphastigeten högre på Torpet. Men det lär ju inte Tussilago märka då hans knarr aldrig lär orka ta honom över 190 km/h.:D

Skall se till att du hamnar i Lecahavet den 31:e. Det är ju bara att lägga ut en negerboll eller något annat bakverk utanför banan, så dras du ut dit per automatik! TJOCKIS!!

Bägge ni "Dunderklumpar" ställer väl upp i kvällsracet hoppas jag! Nyss beställt nya racedäck så man inte kan skylla på däcken iallafall =)

Bägge ni "Dunderklumpar" ställer väl upp i kvällsracet hoppas jag! Nyss beställt nya racedäck så man inte kan skylla på däcken iallafall =)

Om SVEMO lyckas få fram min licens tills dess, så finns det med i min tankebana. Huruvida späckhuggarblomman kan delta är ju en bra fråga, det finns väl ingen moppeklass???:confused:

Nope Falkenberg VAR Sveriges snabbaste, numera är det A-torp:)

Nope Falkenberg VAR Sveriges snabbaste, numera är det A-torp:)

är inget mattegeni så har glömt hur fasen man räknar ut snittfarten. Vad ligger den på Torpet nuförtiden?
Falken kör Backis runt på höga 43or men har för mig att Falken fram till förra året hade snabbaste snittfarten men som sagt inte en aning om banrekorden på Torpet nuförtiden.

Torpet: 4025 meter
Falken: 1843 meter (varvrekord höga 43 vet inte exakt)

(handlar alltså inte om att bli motbevisad etc utan mest att frågan dyker upp ibland och man svarar Falken av vana men är det fel så är det ju väldigt bra att veta)

Sätter i ny motor idag!! Kommer förmodligen ner imorrn, och hoppas på att motorn håller den här gången:D :banana

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti