Falkenberg träningskväll 19 juni, endast för FMK:s *hmmm*

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Halloj!

Läser följande på Falkenberg Motorklubbs hemsida:

Nästa träningskväll: Måndagen den 19 juni endast för FMK:s åkare (Bil /MC) sk. Sponsorkväll

Min plan var att köra där på måndag, men blir lite osäker om vad som gäller. Någon som har mer info, eller vet var jag kan vända mig för mer fakta?
Räcker det att jag går med i FMK för att få köra? (såg på FMKs hemsida att det kostar bara 200:-, och då får du en bensincheck på 100:- :))

Det är bara för medlemmar... Vet inte om du kan gå med samma dag, men det kanske funkar? Ring 0346-19033 och prata med Helena.

Buspojke skrev:
2242299 Det är bara för medlemmar... Vet inte om du kan gå med samma dag, men det kanske funkar? Ring 0346-19033 och prata med Helena.
K, jag ska slå henne en signal.
Tack för tipset :tummenupp

Buspojke skrev:
2242299 Det är bara för medlemmar... Vet inte om du kan gå med samma dag, men det kanske funkar? Ring 0346-19033 och prata med Helena.
Inget svar och ingen telefonsvarare. Flera tips?

När jag betalade medlemsavgiften så kostade den 300kr och då ingick inte någon bensincheck. Var hittade du den infon :va

Magnus skrev:
2242582 När jag betalade medlemsavgiften så kostade den 300kr och då ingick inte någon bensincheck. Var hittade du den infon :va
*ti hi* jag har nog lurat mig själva :) Gjorde en sökning på Google på FMK och fick upp http://www.fmk.se/ .
Nu när jag tänker efter så är det samma förkortning för Falkenbergs MotorKlubb :D
Tur att jag inte gick med i fel klubb då...

Åsa skrev:
2242292 Halloj!

Läser följande på Falkenberg Motorklubbs hemsida:

Nästa träningskväll: Måndagen den 19 juni endast för FMK:s åkare (Bil /MC) sk. Sponsorkväll

Sheijt! Vilken tur att jag läste det här, hade tänkt åka ner jag mä.

piss

Pratade just med Helena men det gick inte
att lösa medlemskap nu bara för att få köra kvälls
träningen på måndag. TRÅKIGA FALKEN !!!

Jompa38 skrev:
2243000 Pratade just med Helena men det gick inte
Det var ju attans synd:4skrika, men regler är ju regler :(

Edit: Jompa, vad gav hon för anledning förresten?

Jompa38 skrev:
2243000 Pratade just med Helena men det gick inte

Nu blev jag lite trött, inte så mycket på Falken som att jag inte såg att det var medlemskväll tidigare. Säger som Pim-Pim i Team Eazy On; anusch

Last edited:
Jompa38 skrev:
2243032 Anledningen var, Hon trodde att det skulle bli överfult
Ja, risken är väl överhängande.... men synd, var attans sugen på att köra där....får nöja mig med Sturup i morron då :(

bara för att jävlas,vi var runt 20 hojar och en underbara kväll med massor av körning,tack till fbg för deras specialdag.lätt värt det dubbla den avgiften medlemskap innebär för en sån dag.
annledningen till att folk inte fick bli medlemmar senaste veckan är just för att folk inte ska byta klubb en ggr i veckan för att ta del av sådana tillfällen vad jag fick förklarat för mig...

igelhammar skrev:
2250854 bara för att jävlas,vi var runt 20 hojar och en underbara kväll med massor av körning,tack till fbg för deras specialdag.lätt värt det dubbla den avgiften medlemskap innebär för en sån dag.
annledningen till att folk inte fick bli medlemmar senaste veckan är just för att folk inte ska byta klubb en ggr i veckan för att ta del av sådana tillfällen vad jag fick förklarat för mig...
Bara att gratulera att ni hade en underbar kväll. :)
Jag ser fram emot att komma upp och träna nästa gång, det var väl någon vecka dit om jag inte minns fel :va

Åsa skrev:
2250873 Bara att gratulera att ni hade en underbar kväll. :)
Jag ser fram emot att komma upp och träna nästa gång, det var väl någon vecka dit om jag inte minns fel :va

Saxat från deras sida!

Onsdag 5 Juli MC gat/licens 17.00-20.00
Vecka 28 Västkustloppsveckan.
Onsdagen 19 juli gat/licens MC 17.00-20.00.
Onsdagen 26 juli gat/licens MC 17.00-20.00.
Onsdagen 23 aug MC/Bil licens 17.00-20.00.
Onsdagen 30 aug gat/licens 17.00-20.00.
Fredagen 15 sept. MC gat/licens 17.00-20.00.
Fredag 22 sept test inför SO/SM TÄVLING
09.00-17.00
Onsdagen 27 sept. gat/licensMC 17.00-20.00.

För tider i oktober gå in på vår hemsida..

Det vr faktiskt en kanonkväll! Och kolla vad snabb jag var :-)

Bifogat

• 2164_copy.jpg
    2164_copy.jpg
    69.4 KB · Visningar: 43
igelhammar skrev:
2250854 bara för att jävlas,vi var runt 20 hojar och en underbara kväll med massor av körning,tack till fbg för deras specialdag.lätt värt det dubbla den avgiften medlemskap innebär för en sån dag.

Byta klubb som man tävlar åt kan man väl bara göra en gg om året och då senast 1 nov för att få det igenom till året efter?

Att vara medlem kan man vara i hur många klubbar man vill. Men man kan bara ha licensen utfärdad i en klubb.

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back