Falkenberg... i helgen?!?

Pillis skrev:
Oki...men ni kan ju spana in vädret imorgon...ni har ju inte så långt menar jag!! Jag kan ju kanske avlägga en rapport här om vädret imorgon em?! Är vädret som d varit idag så är det helt perfekt!!:)

Jag har stenkoll på SMHI hela dagen :) Du får gärna berätta hur det ser ut imorn EM. Bor du i F-berg eller ? Verkar enligt SMHI som det går en gräns för regn strax söder om F-berg(som det ser ut just nu). Halmstad och Laholm har nämligen regn i prognosen medans F-berg Varberg och norrut har uppehåll.

/benfre

benfre skrev:
Jag har stenkoll på SMHI hela dagen :) Du får gärna berätta hur det ser ut imorn EM. Bor du i F-berg eller ? Verkar enligt SMHI som det går en gräns för regn strax söder om F-berg(som det ser ut just nu). Halmstad och Laholm har nämligen regn i prognosen medans F-berg Varberg och norrut har uppehåll.

/benfre

Jag bor i Falkenberg och just nu är d iaf uppehåll & lite sol dis kan man säga. Jag kommer m uppdatering efter jobbet!! Jobbar i Halmstad så då kanske jag kör mot regn nu...attans!!:(

Ciao :hej

VÄDERRAPPORT FRÅN FALKENBERG!!!!

Runt 25 grader varmt, blåsigt och lite mulet...som det ser ut nu så verkar d inte bli någe regn...men d kan ju ändras!!

Pillis skrev:

Runt 25 grader varmt, blåsigt och lite mulet...som det ser ut nu så verkar d inte bli någe regn...men d kan ju ändras!!
Klockan runt1300 det blåser utav bara helvete körde från falkenberg till halmstad med hojen, nästan med knäet i backen rakt fram. Så det får bli Harrys istället

sluggo skrev:
Klockan runt1300 det blåser utav bara helvete körde från falkenberg till halmstad med hojen, nästan med knäet i backen rakt fram. Så det får bli Harrys istället

Attans då!! För min del blir d BÅDE ambulansrejsing och lite after rejs...sen Harrys (fast då i Falkenberg) :banana

Ha en trevlig kväll...SKÅÅÅL!!! :fyllisar

/Pillis

Pillis skrev:
Attans då!! För min del blir d BÅDE ambulansrejsing och lite after rejs...sen Harrys (fast då i Falkenberg) :banana

Ha en trevlig kväll...SKÅÅÅL!!! :fyllisar

/Pillis
Synd att man jobbar i slöinge och bor halmstad , det är för långt att krypa fråm harrys falkenberg till halmstad . Sulle nog behöva ett par knäpuckar då.
Glad helg på alla glada knuttar som gillar bira

Pillis skrev:

Tackar för rapporten. Nu ska jag övertala polaren att åka ner :tummenupp

/benfre

Klockan är 15:18 och det blåser kraftigt här ett par kilometer från banan, byig vind från N-NO. Det är molnigt men uppehåll, solen skymtar t.o.m. emellanåt, och det ser inte ut att vara någon risk alls för regn.

Bifogat

• FbgNU.jpg
    FbgNU.jpg
    27.8 KB · Visningar: 34
*/ ?>
Back