Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mike the bike skrev:Är det alltid först till kvarn på alla falkens träningar???
Vad kostar det för medlemmar??
Måste man ha licensen med sig??
Räcker det inte med bevis om godkänd uppkörning??
/M
Chris Ash skrev:Har de inte lyckats prångla iväg licensen än? Ring och skäll ögonaböj!
Mike the bike skrev:Vet du till vem??
Det är liksom 2 veckor sen snart.
/M
Chris Ash skrev:Ring direkt till Svemo! Jag tror inte Falkenberg släpper ut dig utan riktig licens nämligen...
benfre skrev:Räcker det inte med att man kan visa att man betalat ?
/benfre
Jo det går säkert det oxå, men va beredd på att få tjata en stund, kom inte senare än 16.00 om du ska hinna tjatabenfre skrev:Räcker det inte med att man kan visa att man betalat ?
/benfre
GSXR1100R skrev:Jo det går säkert det oxå, men va beredd på att få tjata en stund, kom inte senare än 16.00 om du ska hinna tjata
Jag får inte för Jorpes vill va med, vi börjar mecket 18.30 idagChrille skrev:Vad sitter du o spammar för gubbo? Ut o meka Transvestit med dig.
Chrille skrev:Vad sitter du o spammar för gubbo?
Muahahahahaoscar skrev:Ut o meka ventilsallad, Van eller husvagn med dig!!!![]()
oscar skrev:Ut o meka ventilsallad, Van eller husvagn med dig!!!![]()
Du ska ju spöa Oscar i år, man blir tjock av att äta för mycket gelehallonChrille skrev:Ventilsallad - in progress på annan ort
Van - besiktigad och kommer åtgärda sista 2an på söndag. Ska även svetsa igen gälarna i trösklarna då den är lite för snabb.
Husvagnen - har ju redan varit på Atorp i år.
Som om jag behöver redovisa något.![]()
![]()
GSXR1100R skrev:Du ska ju spöa Oscar i år, man blir tjock av att äta för mycket gelehallon
benfre skrev:Vädret ser inte ut att bli något vidare..... får se om jag får ihop hojen.
http://www.smhi.se/weather/natvader/ntv_landvader.html?placeId=10010113082
/benfre
Pillis skrev:Attans då...d skulle ju bli fint heeeeela helgen!! Att dom inte kan bestämma sej...![]()
benfre skrev:Ja, prognosen har velat fram och tillbaka hela veckan.... sopor på SMHI !
Jag kanske inte behöver ha så bråttom med mitt elsystem trots allt![]()
Glömde ju nyckeln till hojen på Kinnekulle i helgen, vålda lite och nu funkar inte startmotorkretsen. Elsystem är inte min grej.....![]()
/Fredrik
Pillis skrev:Hmm...så du va på Kullen i helgen...då såg jag kanske dej!?![]()
benfre skrev:Hehe, så långsam som jag var jmfr de andra i licensgruppen så måste jag ju utmärkt mig![]()
Svart R6 med nr 70, jag och polaren parkerade vår räsergolf längst bort på gräset. Idag fick vi hem vår nya buss, en räserLT31. Ska bli skönt att slippa köra släp.
Prognosen har svängt igen, fast den känns osäker.... får se om vi vågar chansa på att åka ner imorn. Jag e på men polarn verkar mindre benägen att chansa med vädret.
/benfre
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |
![]() |
MC-mässan 2026