Falkenberg 3/8

Ymmot

Gårdsherre
Gick med
10 Feb 2005
Hoj
ban-ninja, jordsprättare å farsans RD350
Någon som ska till banan? Drar från Götet prick 1600 tänkte jag. Troligen ansluter några i Vbg. Nån mer som sticker ner samtidigt som vill göra sällskap kanske? Alltid roligare att inte köra ensam ju :)

Ymmot skrev:
Någon som ska till banan? Drar från Götet prick 1600 tänkte jag. Troligen ansluter några i Vbg. Nån mer som sticker ner samtidigt som vill göra sällskap kanske? Alltid roligare att inte köra ensam ju :)

Har en speciell tråd i GBg-forumet för sådanhäringa saker...lägg ett inlägg där! :tummenupp

Ymmot skrev:

Jag och farbron ska ner men kör tidigare och inte motorvägen...

henq skrev:
Jag och farbron ska ner men kör tidigare och inte motorvägen...
Jag måste slava på jobbet till fyra :mad: , men vi ses där nere. Tar ni kustvägen?

zx10r skrev:
jag kanske är sugen vart åker du ifrån....?
Jag trillar ut trån götet senast fyra tänkte jag. Jag kommer inte ha tillgång till datorn mer ida men drar en sväng förbi gp så om nån vill hänga på så stå där vid 1530. Annars lär väl den ene köra ikapp den andre så det kan nog bli samåka längs motorvägen anyway.... Hugh

Last edited:
Back