Falkenberg 3/8

Ymmot

Gårdsherre
Gick med
10 Feb 2005
Ort
Fjället
Hoj
ban-ninja, jordsprättare å farsans RD350
Någon som ska till banan? Drar från Götet prick 1600 tänkte jag. Troligen ansluter några i Vbg. Nån mer som sticker ner samtidigt som vill göra sällskap kanske? Alltid roligare att inte köra ensam ju :)
 
Ymmot skrev:
Någon som ska till banan? Drar från Götet prick 1600 tänkte jag. Troligen ansluter några i Vbg. Nån mer som sticker ner samtidigt som vill göra sällskap kanske? Alltid roligare att inte köra ensam ju :)

Har en speciell tråd i GBg-forumet för sådanhäringa saker...lägg ett inlägg där! :tummenupp
 
Ymmot skrev:
Någon som ska till banan? Drar från Götet prick 1600 tänkte jag. Troligen ansluter några i Vbg. Nån mer som sticker ner samtidigt som vill göra sällskap kanske? Alltid roligare att inte köra ensam ju :)

Jag och farbron ska ner men kör tidigare och inte motorvägen...
 
henq skrev:
Jag och farbron ska ner men kör tidigare och inte motorvägen...
Jag måste slava på jobbet till fyra :mad: , men vi ses där nere. Tar ni kustvägen?
 
zx10r skrev:
jag kanske är sugen vart åker du ifrån....?
Jag trillar ut trån götet senast fyra tänkte jag. Jag kommer inte ha tillgång till datorn mer ida men drar en sväng förbi gp så om nån vill hänga på så stå där vid 1530. Annars lär väl den ene köra ikapp den andre så det kan nog bli samåka längs motorvägen anyway.... Hugh
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top