falkenberg 080702

Bifogat

  • IMG_1425.JPG
    IMG_1425.JPG
    155.5 KB · Visningar: 49
Last edited:
Kanon med en lite mer "actionbild" nu på profilen, tackar =)
 
här höll det på att åt pipsvängen för mig:näsblod
 

Bifogat

  • IMG_1351.JPG
    IMG_1351.JPG
    92.9 KB · Visningar: 81
  • IMG_1352.JPG
    IMG_1352.JPG
    97.1 KB · Visningar: 76
  • IMG_1353.JPG
    IMG_1353.JPG
    95.2 KB · Visningar: 74
  • IMG_1354.JPG
    IMG_1354.JPG
    94.3 KB · Visningar: 104
Last edited:
Du hade gått om utrymme för att lägga ner och inte komma ut till kurbsen, har du inte klämt fast benet mellan safalt och hoj svänger du för lite! :)

edit:eller vänta nu, var det så jag gjorde o höll på att highsida? Men sak samma, lägg ner ytterligare nästa gång, practice makes perfect.
 
ladda upp filmen benny:tummenupp , även den första där jag lyckades fastna för ett kort ögonblick:tungan

Jovisst om du kan ge mig en server eller plats som inte gör skit av kvaliten på filmen när man laddar upp.....kan göra en avi/divx fil som är liten men riktigt bra kvalite detta till trots blir kvaliten skit på youtube så bojkottar den siten! :)
 
några blev det iaf

Kolla ganska snabbt och jag hittade dessa, kanske finns mer skall kolla senare.
 

Bifogat

  • IMG_1438.JPG
    IMG_1438.JPG
    194.6 KB · Visningar: 51
  • IMG_1429.JPG
    IMG_1429.JPG
    152.2 KB · Visningar: 27
  • IMG_1377.JPG
    IMG_1377.JPG
    175.2 KB · Visningar: 33
  • IMG_1376.JPG
    IMG_1376.JPG
    160.9 KB · Visningar: 33
  • IMG_1375.JPG
    IMG_1375.JPG
    208.1 KB · Visningar: 40
Riktig schyssta bilder, va me på 1 iaf.
Du har inga fler på denna gubbe.
 

Bifogat

  • IMG_1319.JPG
    IMG_1319.JPG
    183.3 KB · Visningar: 59
Det var ingen som hade någon mer bild på den här killen eller?

attachment.php
 
Det var ingen som hade någon mer bild på den här killen eller?

attachment.php


ser mörkt ut, tyvärr, hittar inga fler på dig, ett tips! nästa gång ni kör på falken, se till att ligga precis bakom (inte framför) antingen mig eller rayback för att vara säker på att komma med på bild:tungan vi brukar ha våran "egna" fotograf ute på banan;)
 
Schyssta bilder såg att jag fastnade på en, finns det fler kanske ??:va :tummenupp
 

Bifogat

  • IMG_1307sss.JPG
    IMG_1307sss.JPG
    193.8 KB · Visningar: 44
Jane-Doe på WSR tog lite bilder också, skall posta dom lite senare ikväll om jag får för han.

img487331d1072a2.jpg
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top