falkenberg 080702

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
dåså här kommer några pix:tummenupp
 

Bifogat

  • IMG_1294.JPG
    IMG_1294.JPG
    149 KB · Visningar: 51
  • IMG_1306.JPG
    IMG_1306.JPG
    185.2 KB · Visningar: 65
  • IMG_1304.JPG
    IMG_1304.JPG
    193.2 KB · Visningar: 65
  • IMG_1303.JPG
    IMG_1303.JPG
    199.1 KB · Visningar: 86
  • IMG_1302.JPG
    IMG_1302.JPG
    199.1 KB · Visningar: 169
  • IMG_1298.JPG
    IMG_1298.JPG
    166.1 KB · Visningar: 79
  • IMG_1296.JPG
    IMG_1296.JPG
    174.7 KB · Visningar: 44
  • IMG_1295.JPG
    IMG_1295.JPG
    166.7 KB · Visningar: 72
Last edited:
Bilder

Har mer bilder men det tar lite tid måste minska ner alla.
 

Bifogat

  • IMG_1316.JPG
    IMG_1316.JPG
    217.8 KB · Visningar: 88
  • IMG_1309.JPG
    IMG_1309.JPG
    147.7 KB · Visningar: 102
  • IMG_1305.JPG
    IMG_1305.JPG
    163.5 KB · Visningar: 48
  • IMG_1298.JPG
    IMG_1298.JPG
    166.1 KB · Visningar: 52
  • IMG_1425.JPG
    IMG_1425.JPG
    155.5 KB · Visningar: 63
  • IMG_1414.JPG
    IMG_1414.JPG
    182.6 KB · Visningar: 59
  • IMG_1447.JPG
    IMG_1447.JPG
    197.3 KB · Visningar: 98
  • IMG_1437.JPG
    IMG_1437.JPG
    58.4 KB · Visningar: 114
några till, vi tackar raybacks sambo för bilderna:tungan
 

Bifogat

  • IMG_1323.JPG
    IMG_1323.JPG
    213.8 KB · Visningar: 93
  • IMG_1319.JPG
    IMG_1319.JPG
    182 KB · Visningar: 78
  • IMG_1316.JPG
    IMG_1316.JPG
    217.8 KB · Visningar: 65
  • IMG_1315.JPG
    IMG_1315.JPG
    193.4 KB · Visningar: 55
  • IMG_1312.JPG
    IMG_1312.JPG
    194.6 KB · Visningar: 62
  • IMG_1310.JPG
    IMG_1310.JPG
    200.3 KB · Visningar: 77
  • IMG_1309.JPG
    IMG_1309.JPG
    202 KB · Visningar: 65
  • IMG_1307.JPG
    IMG_1307.JPG
    193.1 KB · Visningar: 82
Last edited:
Gärna om det finns någon bra bild på en Gul ducce 900 ss. Berik ställ :)
 
3 st

Hittade dessa tre.
 

Bifogat

  • IMG_1361.JPG
    IMG_1361.JPG
    193.7 KB · Visningar: 81
  • IMG_1448.JPG
    IMG_1448.JPG
    177.2 KB · Visningar: 80
  • IMG_1451.JPG
    IMG_1451.JPG
    183.3 KB · Visningar: 63
Last edited:
Du råkar inte sitta och trycka på en eller flera bilder av en svart hornet, svart arlen ness ställ.... :cool: Körde långsamma gatugruppen...
 
Tjenare...

om det finns lite bilder på en röd ducati med komplett infostrada kit (nr.1)så skulle det vara jätte kul , körde i snabb gatgrupp..

Tack på förhand.. :tummenupp
 
hej

Tjenare...

om det finns lite bilder på en röd ducati med komplett infostrada kit (nr.1)så skulle det vara jätte kul , körde i snabb gatgrupp..

Tack på förhand.. :tummenupp

Här är tre bilder, men ingen är tyvärr speciellt zoomad på dig. Men man kan alltid klippa och klistra
 

Bifogat

  • IMG_1302.JPG
    IMG_1302.JPG
    199.1 KB · Visningar: 70
  • IMG_1310.JPG
    IMG_1310.JPG
    200.3 KB · Visningar: 78
  • IMG_1311.JPG
    IMG_1311.JPG
    204.2 KB · Visningar: 66
Någon som har lyckats få en bild på mig med en polka-R1 -98? Jag hade rött A-stars-skinnställ och röd/svart Arai-hjälm om det hjälper.
 
Någon som har lyckats få en bild på mig med en polka-R1 -98? Jag hade rött A-stars-skinnställ och röd/svart Arai-hjälm om det hjälper.


e detta du
 

Bifogat

  • IMG_1370.JPG
    IMG_1370.JPG
    186.3 KB · Visningar: 73
  • IMG_1423.JPG
    IMG_1423.JPG
    214.2 KB · Visningar: 79
Last edited:

Faktiskt inte, men det var mycket som stämde. Min hoj är exakt likadan och hjälmen är också ganska lik. Men jag har som sagt rött skinnställ, och så har min hoj faktiskt både backspeglar och originalblinkers (dvs. ganska stora). :)

EDIT: Jag körde föresten med släckt lyse också.
 
fler på R1an med tejpade lysen? e den på IMG 1304 och 1305. Hade en riktig highsider känning ur 9an som höll på o sluta illa =) Men den har jag på film dock eftersom jag kör filmkameror på hojen (hjulkamera och kamera riktad mot ryggen)
 

Bifogat

  • IMG_1372.JPG
    IMG_1372.JPG
    187.7 KB · Visningar: 1,060
  • IMG_1423.JPG
    IMG_1423.JPG
    214.2 KB · Visningar: 65
Last edited:
en depåbild åsså:)
 

Bifogat

  • IMG_1435.JPG
    IMG_1435.JPG
    195.8 KB · Visningar: 99
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top