falken 23/7 inställd tydligen

Jag är sugen på att hänga på denna gången också.
Får väl avvakta lite och kolla vad smhi har att säga om saken först.
 
Lite off-topic!

Läste nånstans att det inte var godkänt med supermoto åkning på de fria vardagsträningarna? Funderar nämligen på att åka ner och undrar om man får åka???

Läst lite på hemsidan men den är ju lite små-svår tycker jag.





Inga problem att köra motard. Har kört 2ggr me husan nu. både i mellan o snabb grupp. Riktigt kul!:tummenupp
 
Onsdag 6/8

Vilka tider är det som gäller, dag/kväll?
Vad kostar det?
Sker det ngn (luuugn) samåkning från Gbg?

Nyfiken och grön... :rolleyes:
 
Vilka tider är det som gäller, dag/kväll?
Vad kostar det?
Sker det ngn (luuugn) samåkning från Gbg?

Nyfiken och grön... :rolleyes:

6/8
17:00-20:00
2 Gatgrupper + 1 Licensgrupp
350:- för icke medlemmar + 300 för medlemmar
Gatgrupperna brukar bestå av 1 Lugn/Medel + 1 Lite snabbare
 
ons 6/8

Nån mer som e sugen på att åka till Falken imorn? ...så länge det inte regnar.. Tänkte puttra ner i hyfsat lugnt tempo i så fall om nån vill haka på.
 
Sällskap från Gbg till Falkenberg på fredag

Nån mer som e sugen på att åka till Falken imorn? ...så länge det inte regnar.. Tänkte puttra ner i hyfsat lugnt tempo i så fall om nån vill haka på.

Hallå... ska du ner nu på fredag också? Hur tar du dig ner i sådana fall bil/hoj?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top