falken 23/7 inställd tydligen

Saxat från Falkenbergs hemsida!



TESTKÖRNING MC ONSDAGEN DEN 23 JULI
17.00-20.00 2 GAT och 1 LICENS GRUPP
Välkomna
 
Då va man uppskriven för att köra bana för första gången, får la se om man tycker de e nå skoj :rolleyes:
 
Ett tips är att tejpa för backspeglarna alt ta bort dom. Då kan du rikta hela uppmärksamheten framåt. Omkörningar är helt den omkörandes ansvar att göra på ett korrekt sätt.
Bortagna /tejpade speglar samt öronproppar är kanonbra för att inte bli "skrämd" av upphinnande hojar.

Värm alltid däcken några varv innan du gasar på. Det undviker onödiga vurpor.

Jag tror du kommer ha det skitkul på din första bankörning

m.v.h
Tobbe
 
Ett tips är att tejpa för backspeglarna alt ta bort dom. Då kan du rikta hela uppmärksamheten framåt. Omkörningar är helt den omkörandes ansvar att göra på ett korrekt sätt.
Bortagna /tejpade speglar samt öronproppar är kanonbra för att inte bli "skrämd" av upphinnande hojar.

Värm alltid däcken några varv innan du gasar på. Det undviker onödiga vurpor.

Jag tror du kommer ha det skitkul på din första bankörning

m.v.h
Tobbe

De hade du rätt i! :tummenupp Va ju tokskoj de där! Plus att jag jag är sååå stolt över mina första knäskrap! :rolleyes: :)
 
Låg bakom dig när du skrapade i högern på baksidan...Stiligt...:tummenupp Ingen som har lite bilder att lägga upp,såg det va folk som fotade.
 
Låg bakom dig när du skrapade i högern på baksidan...Stiligt...:tummenupp Ingen som har lite bilder att lägga upp,såg det va folk som fotade.

Min sambo var och fotade dock var hon bara där i 45 min denna gång. Men jag skall lägga upp dem när jag har tid, kanske imorgon eller ikväll.
 
Hur ser det ut med körning nu på Onsdag 6/8???
 
motader är välkomna att åka i gatgrupper de e bara i licens dom inte får åka kollade upp de i början av sesongen så ni med motader kan åka
 
Kanon! Men frågan är ju om det är öppet nu på Onsdag? Nån som vet??
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top