fakta om www.blocket.se

jobbigt när allt blir så dyrt, tillslut hamnar man ju där du är, "bor i en stuga och är utan hoj" å det vill man ju inte :rolleyes:

Ja nu kan jag ha skrivit fel men samtidigt så ska företag vara giriga. Har inga problem med att annonser kostar så mycket om man får varan såld.

Men får jag välja så stannar jag gärna i en stuga utan hoj istället för att hamna i Boden och ha miltals väg till en vettig civilisation.

:7peta

Bra där, jag ska från idag trissa upp priserna som fan mot mina kunder...kommer tjäna storkovan ett tag, men känner på mig att dom raskt springer till mina konkurrenter.

Min lokala pizzabagare hanterade finanskrisen med att hissa priserna med 20% samtidigt som han gjorde pizzorna mindre, dessutom tog han plötsligt åtta spänn för en sallad.
Han står numera & glor ut genom fönstret & undrar var folk tog vägen....:D

Bra där, jag ska från idag trissa upp priserna som fan mot mina kunder...kommer tjäna storkovan ett tag, men känner på mig att dom raskt springer till mina konkurrenter.

Min lokala pizzabagare hanterade finanskrisen med att hissa priserna med 20% samtidigt som han gjorde pizzorna mindre, dessutom tog han plötsligt åtta spänn för en sallad.
Han står numera & glor ut genom fönstret & undrar var folk tog vägen....:D

Du kan ju inte jämföra blocket med Mohammed på hörnet

Blocket har börjat krångla till sidan, cleant ska det vara och simpelt.....

fanns väl några andra, t ex blåbörsen var väl en tidning som sen blev hemsida

Precis, nu snackar vi om ett företag som inte gör nåt eg, och miljonerna bokstavligen sprutar in! samtidigt som dom höjer å höjer priserna.
Lika dåligt tycker jag om staten som ska ha vinst skatt om man säljer ett hus med vinst, ja menar, vad fan har dom gjort för att hjälpa en med husaffären? :s

Och där försvann liksom hela idén med att föra en diskussion med dig när du inte ens förstår dig på vårt skattesystem i Sverige :(

tkdrille har nu allierat sig med snickar´n Anders och spänningen är olidlig!

Jag bjuder.

photolibrary_rf_photo_of_bowl_of_popcorn.jpg

Så äckligt jävla giriga dom är som höjer priserna konstant....det ska fan inte behova kosta 160:- för att kasta upp en bil till försäljning.
För er kommunister får jag väl förklara det igen:

De tar inte betalt för vad det kostar utan baserat på vad det är värt.

Jag använder Tradera på saker jag tycker är för billigt för att bekosta Blocket annonser på.
Nackdelen är att Tradera inte känns lika lokalt om det är grejor man inte vill skicka.

Och där försvann liksom hela idén med att föra en diskussion med dig när du inte ens förstår dig på vårt skattesystem i Sverige :(
Jo jag förstår, men skulle mer än gärna vilja nita dom som fått igenom det systemet. Jag hade inte tvekat en sekund även om jag skulle få fängelse. Någon form av rättvisa finns inte, och Sveriges regering kan liknas med sheriffen i Robin Hood!
Det bästa citatet någonsin måste vara: Stjäl inte - Staten hatar konkurrens

Ge dig! jag röstar blått, men inser iaf att dom bara är giriga svin! dom vet vad dom sitter på & tänjer gränserna...

Ska du hoppa på politik kan jag säga att Göran Perssons regering var några svin de med. De drabbar mig idag med att jag inte får jobba som jag vill. Satans latmaskar.

:)

Lägger ni hela lönen på blocketannonser eller vad handlar det om?

Jag anar att fejan snart kickar igång en blocketkonkurrent på sin sida. Där har ni en motståndare av rang.

Lägger ni hela lönen på blocketannonser eller vad handlar det om?

Jag anar att fejan snart kickar igång en blocketkonkurrent på sin sida. Där har ni en motståndare av rang.

De blir antagligen mindre pengar över till typ godis och dylikt :)

Jag hoppas de höjer annonspriserna ännu mer så kanske man slipper alla jävlar som enbart köper och säljer vidare prylar för att tjäna pengar.

Men, när du säljer dina uttjänta ninjaoutfits, tycker du inte att Tradera tar jävligt bra betalt dom också?

Jag tror jag hade fått betala om någon skulle ta emot en utsliten långtröja och en ännu mer sliten t-shirt till mask :brinnerup

Det är ju ett pris uträknat i procent och sen lägger jag på lite extra på frakten vilken man inte behöver betala provision för. Tycker prissättningen känns okej för det arbete jag får utfört.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra