Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är verkligen sorgligt att se trådar med statistik från grupper som är främlingsfientliga.
Kanske det, men det är ju inte till någon annans favör att visa statistik direkt.![]()
52 000 per svensk..
Sjukt!
Jag tror faktiskt du är något ute och cyklar här. De som bor mitt i smeten brukar inte ha så mycket emot det och de som bor i en riktig svenssonidyll brukar generellt ha väldigt starka åsikter emot invandrare. Senast en sån här tråd kom upp var de som hade starkast åsikter från Ljusdal. Hur många invandrare bor det i Ljusdal? När den diskussionen var uppe bodde jag i Landskrona, staden med 4:e flest brott per invånare (efter de tre stora) och jag och många med mig har ingenting emot invandrare. Det beror väl kanske på att vi som bor bredvid invandrare vet att de är lika flitiga - eller flitigare - när det gäller att söka jobb och göra rätt för sig som infödda svenskar.
... verkar vara någon form av bruttouträkning, inte netto.
Men du, de som hade dessa bilar hade ju uppenbarligen jobb också. Eller sparade de sin lön på banken och köpte BMW och Mercedes AMG för sosbidrag?En diskussion om BMW fortfarande förknippas med pizzaturkar på flashback.info:
"Då jag jobbar på ett lager där jag senast (som chef) räknade andelen icke-nordiska och fick siffran 53%, så kan jag lova dig att BMW 3-serien och äldre Merca AMG är nååååågot populärt hos den delen.
Det man kan urskilja är att dom yngre har dom bilarna. Dom äldre kör Skoda eller Passat.
Varför jag räkna andelen? Vi har fått börja integrera åt andra hållet när vi kontaktar bemanningsföretagen. Idag fick jag välja mellan Daniel eller Abdifatah från Manpower. Daniel börjar på måndag. "
och ni undrar varför dom lever på sossebidrag?
Nej det är det inte.
En indikation är att 74 procent av hela invandrarbefolkningen får sin service och utkomst genom skattefinansiering. Invandrarna betalade knappt 11 procent (117 mdr 1999) i skatter trots en befolkningsandel på drygt 20 procent.
Fast nu är det ju du som cyklar.
Invandrare må vara flitiga på att söka jobb, men de är fantastiskt flitiga på att begå brott också.
Och, vad gäller resten av ditt inlägg så är det väl så att det är i invandrartäta kommuner som SD, och ännu radikalare partier får fotfäste?
Södertälje, Haninge, Malmö, Landskrona vs Danderyd, Täby, Kiruna.
har jag rätt eller bara helt jäkla otroligt rätt?![]()
Det stämmer att Jansson pratar om inkomster också, men jag kan inte se att dom är medräknade.
Jag står fast vid att det är brutto.
Det finns ingen beräkning alls, ...
Ett genomgående tema hos vår vän Lektorn.
Clifton, eftersom du inte har någon som helst uppfattning om vad det är för smörja du lagt upp så kan du väl exempelvis börja kolla Lars Jansson. Du behöver inte ens lämna sporthoj, det finns mängder av finfina diskussioiner om miffot ifråga.
Lycka till!
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden