hållundan
Emozione!
Kalas!!!Socrates skrev:Om du nu missar så ska jag iaf skicka en massa bilder till dig så du får hur trevligt det var för alla som var på mässan![]()
Fast mina stövlar blir nog köpta av nån annan. Nä, nu mår jag genast mycket bättre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kalas!!!Socrates skrev:Om du nu missar så ska jag iaf skicka en massa bilder till dig så du får hur trevligt det var för alla som var på mässan![]()
hållundan skrev:Kalas!!!
Fast mina stövlar blir nog köpta av nån annan. Nä, nu mår jag genast mycket bättre![]()
Lite otur det där, jag har ju lovat dig en pilsner för att Göteborg inte gjorde en plattmatch mot Halmstad i sista matchen den där lördagen i höstas.hållundan skrev:http://www.gt.se/index.jsp?a=234178
Det är olidligt. Jag som skulle köpa stövlar. Jaja, får bli en annan gång.
Hoppas att ni får trevligt. Samt klarar er undan detta djävulens påfund...
![]()
Har du mött din överman....hållundan skrev:Check. Jag tar mig en duschjävel och sover yttlerligare ett gäng timmar då
Fan, liggsår här ju...
Trodde inte du kunde få "ligg-sår"Såg svingrymma stövlar för 700 pickadoller! Kommer du iväg eller?hållundan skrev:Kalas!!!
Fast mina stövlar blir nog köpta av nån annan. Nä, nu mår jag genast mycket bättre![]()
Jag vetefan, men det blir antagligen blå Oxtar TCS Sport. De kostar inga 700 =(Hultan skrev:Såg svingrymma stövlar för 700 pickadoller! Kommer du iväg eller?
Miss_Orchidee skrev:Har du mött din överman....Trodde inte du kunde få "ligg-sår"

Så sett. Kan jag absolut inte få det...Miss_Orchidee skrev:Har du mött din överman....Trodde inte du kunde få "ligg-sår"

Jaja, skall man ha det "fräckaste" så springer det väl iväg, men det var inga noname jag såg.. Riktiga grejer, kom intei håg ved dom hette dock.hållundan skrev:Jag vetefan, men det blir antagligen blå Oxtar TCS Sport. De kostar inga 700 =(
Tack!Chaser skrev:F..n va tråkigt... Krya på dig...
hehe.. tänkte väll att det inte var sååå illa!hållundan skrev:Så sett. Kan jag absolut inte få det...![]()
![]()

Good on ya mate!! syns i gbg, wcx för dig?hållundan skrev:WTF, nu tar jag mig några stadiga virrar och sätter mig på tåget hem mot GBG...
Det blir fan mässa imorrn, jag pallar inte att ligga isolerad här mer. See ya'll there!
![]()
Nä, ingen WCXfest. Blir ev någon utgång på stan, men som sagt, inget partaj i Höxbo...Hultan skrev:Good on ya mate!! syns i gbg, wcx för dig?
Funderar fan på att skita i det med, borde dra ut ikognito och supa järnet på stan istället för denna killfest..hållundan skrev:Nä, ingen WCXfest. Blir ev någon utgång på stan, men som sagt, inget partaj i Höxbo...
Hultan skrev:Funderar fan på att skita i det med, borde dra ut ikognito och supa järnet på stan istället för denna killfest..
Jaja, får se..

Kul att titta på för dom som inte var därhållundan skrev:
Vi ska ha filmvisning av det inspelade och redigerade materialet från Alpresan till Val´disére. Det blir en hejdundrande förfest. Alla är inbjudna!![]()
Jaha... och när fick jag kuk??Hultan skrev:Funderar fan på att skita i det med, borde dra ut ikognito och supa järnet på stan istället för denna killfest..
Jaja, får se..
Miss_Orchidee skrev:Jaha... och när fick jag kuk??
jaja, ni gör som ni vill, ja kanske inte heller ska gå, kvällen idag sket ju sig,
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot De flesta nav... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller
Allt om MC åkte till Malaga... |