Fakk! Det blir ingen mässa för mig inte :(

Socrates skrev:
Om du nu missar så ska jag iaf skicka en massa bilder till dig så du får hur trevligt det var för alla som var på mässan :)
Kalas!!!

Fast mina stövlar blir nog köpta av nån annan. Nä, nu mår jag genast mycket bättre :rolleyes:

hållundan skrev:
Kalas!!!

Fast mina stövlar blir nog köpta av nån annan. Nä, nu mår jag genast mycket bättre :rolleyes:

Jag kommer vara som en zombi på mässan...så jag måste fota en massa så jag minns vad jag sett. Har jobbat natt...och jag är värdelös på att ställa om mig till dagtid igen...

Drick mer whiskey och bli frisk!

hållundan skrev:
http://www.gt.se/index.jsp?a=234178

Det är olidligt. Jag som skulle köpa stövlar. Jaja, får bli en annan gång.

Hoppas att ni får trevligt. Samt klarar er undan detta djävulens påfund...

:hej
Lite otur det där, jag har ju lovat dig en pilsner för att Göteborg inte gjorde en plattmatch mot Halmstad i sista matchen den där lördagen i höstas.

Du vet... då MFF BLEV SVENSKA MÄSTARE!!!

En elefant glömmer aldrig...

hållundan skrev:
Kalas!!!

Såg svingrymma stövlar för 700 pickadoller! Kommer du iväg eller?

hållundan skrev:
Jag vetefan, men det blir antagligen blå Oxtar TCS Sport. De kostar inga 700 =(
Jaja, skall man ha det "fräckaste" så springer det väl iväg, men det var inga noname jag såg.. Riktiga grejer, kom intei håg ved dom hette dock.

Chaser skrev:
F..n va tråkigt... Krya på dig...
Tack!

Det verkar dock släppa lite nu. Peppar peppar. Att jag inte hör något och ser små små stjärnor kanske är ett bättringstecken?

Nåväl, nu blir det varm oboy.

WTF, nu tar jag mig några stadiga virrar och sätter mig på tåget hem mot GBG...

Det blir fan mässa imorrn, jag pallar inte att ligga isolerad här mer. See ya'll there!

hållundan skrev:
WTF, nu tar jag mig några stadiga virrar och sätter mig på tåget hem mot GBG...

Det blir fan mässa imorrn, jag pallar inte att ligga isolerad här mer. See ya'll there!

Good on ya mate!! syns i gbg, wcx för dig?

hållundan skrev:
Nä, ingen WCXfest. Blir ev någon utgång på stan, men som sagt, inget partaj i Höxbo...
Funderar fan på att skita i det med, borde dra ut ikognito och supa järnet på stan istället för denna killfest..
Jaja, får se..

Hultan skrev:
Funderar fan på att skita i det med, borde dra ut ikognito och supa järnet på stan istället för denna killfest..
Jaja, får se..
:yoparty

Vi ska ha filmvisning av det inspelade och redigerade materialet från Alpresan till Val´disére. Det blir en hejdundrande förfest. Alla är inbjudna! :tummenupp

hållundan skrev:
:yoparty

Vi ska ha filmvisning av det inspelade och redigerade materialet från Alpresan till Val´disére. Det blir en hejdundrande förfest. Alla är inbjudna! :tummenupp
Kul att titta på för dom som inte var där :tummenupp

Hultan skrev:
Jaja, får se..
Jaha... och när fick jag kuk??
jaja, ni gör som ni vill, ja kanske inte heller ska gå, kvällen idag sket ju sig, ALLA tackade nej ca 1 tim innan...

ska hem och sova nu! Godnatt

Miss_Orchidee skrev:
Jaha... och när fick jag kuk??

jaja, ni gör som ni vill, ja kanske inte heller ska gå, kvällen idag sket ju sig,

Ja, jag har inte heller nån, vad jag vet! :confused: Om det nu var så du menade..... :hihi

Klart alla ska komma på festen!!! :fatta!

Komsi, komsi......... :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...