Fader jag har syndat!

Lindén

Slutkört!
Gick med
27 Sep 2003
Ort
Bredvid grannen
Hoj
Piagio med trampor
Ja nog fasen har man det alltid körde en ducce igår!
O fasen vad det lät o smällde o jävlades om!
Torrkopplingar dem låter illa:fakta trodde motorn skar när jag for iväg.

Nå nu till frågan!
Var det skön moppe svar ja!
Var den rolig o köra svar ja!
Vill du köpa en ducce svar ja(om jag hade kulor)
Skulle du köra en ducce på bana...tveklöst aldrig för känslan finns ej där
Skulle du köpa en ducce för korvmojs fina... näpp ingen sådan pojk
Var den fin... svar ja!
Min flicka vill att jag skall köpa en sådan... vad göra? Skaffa ny flicka=)
Det sista var humor för hon gillar radfyror dem vibrerar distinktare... o jämnare :tuttar no comments
 
Jag ska köpa 748 i vinter. Blir nog inte så mkt banköra med den.

:)
 
Rammstein skrev:
2325902 Precis! Där finns det en depå, så slipper dom stå mitt på vägen och skruva! :notme
vilken rapparkalja
ducati hyper har ju mej veterligt utnämnts till världens 8de underverk(av mej själv fösstås)
och värdens andra bästa mc genom tiderna av national geo channel eller om det var discovery
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top