Lindén
Slutkört!
Ja nog fasen har man det alltid körde en ducce igår!
O fasen vad det lät o smällde o jävlades om!
Torrkopplingar dem låter illa
trodde motorn skar när jag for iväg.
Nå nu till frågan!
Var det skön moppe svar ja!
Var den rolig o köra svar ja!
Vill du köpa en ducce svar ja(om jag hade kulor)
Skulle du köra en ducce på bana...tveklöst aldrig för känslan finns ej där
Skulle du köpa en ducce för korvmojs fina... näpp ingen sådan pojk
Var den fin... svar ja!
Min flicka vill att jag skall köpa en sådan... vad göra? Skaffa ny flicka=)
Det sista var humor för hon gillar radfyror dem vibrerar distinktare... o jämnare
no comments
O fasen vad det lät o smällde o jävlades om!
Torrkopplingar dem låter illa
trodde motorn skar när jag for iväg.Nå nu till frågan!
Var det skön moppe svar ja!
Var den rolig o köra svar ja!
Vill du köpa en ducce svar ja(om jag hade kulor)
Skulle du köra en ducce på bana...tveklöst aldrig för känslan finns ej där
Skulle du köpa en ducce för korvmojs fina... näpp ingen sådan pojk
Var den fin... svar ja!
Min flicka vill att jag skall köpa en sådan... vad göra? Skaffa ny flicka=)
Det sista var humor för hon gillar radfyror dem vibrerar distinktare... o jämnare
no comments

