Facket blockerar porrförsäljning

Dom stackars anställda på Apoteket då?? Dom stackarna måste ju hantera sexleksaker nu

Men det kallas ju inte porr/snusk när det handlar om prylar till tjejer.. Då är det helt plötsligt "lustprodukter".. :va

http://www.apoteket.se/rd/d/6204

Och inte finns det nå prylar åt män, förutom en "vibratorring" dårå, hurra?
Det är ju fanimej diskriminerande! Jag vill se fickfittor, uppblåsbara dockor/får och "Best of Rocco" på hyllan!

..

Last edited:
Men vem f*n lurade nu in mig på "NSD - Norrländska socialdemokraten"?!!

Tro fasen att alla i tidningen var retards... eller våldtäksmän.

:skrämd :zpy

Var letar mackarna efter folk nu för tiden... amish-Platsbanken?

Undrar hur mitt ex reagerar om jag går ner och köper Aktuell Rapport av henne på OKQ8. Bör genomföras.

Killen heter Niklas Svenlin..

Alla är vi olika, och tur är väl det... :)

Last edited:
Killen heter Niklas Svenlin..

Alla är vi olika, och tur är väl det... :)

Vilken mack är det då?

Jag funderar på att åka dit och be om hjälp med att hitta rätt i porrtidninggsträsket om killen jobbar kvar...

Kan ingen leta upp killen och hans morsa och stoppa tillbaka fanskapet och knulla om honom så det blir rätt?

Inte för att jag själv har köpt en porrtidning sedan 91, utan bara för principen.

Det läskiga är ju hur någon över huvudtaget kan bry sig i denna överkänsliga person.

"säger Niklas Svenlin, som sommarjobbar för fjärde året i följd på OKQ8 på Degeränget."

HAHAHAHAHA ska vi ha en betting på om han får sommarjobba där nästa år? :rofl

Han visste väl för fan om att macken hade porrtidningar redan när han sökte jobbet. Och nu gråter han ut att han mår dåligt på jobbet? VAD I HELVETE SÖKTE PUCKOT JOBBET FÖR DÅ.

Vilken jävla pajas, jaja han kanske får ligga lite med syndikalistbrudar nu, eller vänta, killen kanske inte gillar sex....

...som det redan sagts, han lär ha vetat om att det såldes p-blaskor på macken när han sökte jobbet?

Nu lär jag pinka t-dojja på brasan (och gå lite semi-ot), men jag är av samma åsikt om t.ex våra nyligen strejkande inom sjukvården, man lär väl vara förbannat medveten om att det inte är en bransch man täljer guld med fällkniv i när man söker sig dit, det lär vara av rent humanitära anledningar, att man brinner för sitt jobb.

Det är ett jäkla gnällande på den allmänne svensken, i de flesta fallen har ålbetena själva satt sig i situationen med, skitgöra finns i alla jobb, även i mitt relativt glassiga it-yrke dyker det upp saker jag formligen spyr på...det är därför man får betalt för att utföra jobbet.

Det är bra illa om man kan engagera sig så innerligt över något så harmlöst som en porrtidning...vart skall man dra gränsen, det är rätt mycket hud i söndagsbilagorna, jag är nog lite kränkt av alla dessa baddräktstips, för att inte tala om dessa heta underkläder lagomt till jultider. :tuttar :D :tummenupp

Muppar.

/J

Last edited:
Vilken mack är det då?

Jag funderar på att åka dit och be om hjälp med att hitta rätt i porrtidninggsträsket om killen jobbar kvar...

Kan ingen leta upp killen och hans morsa och stoppa tillbaka fanskapet och knulla om honom så det blir rätt?

Inte för att jag själv har köpt en porrtidning sedan 91, utan bara för principen.

Tjo flöjt, gubben är på krigsstigen.

"säger Niklas Svenlin, som sommarjobbar för fjärde året i följd på OKQ8 på Degeränget."

HAHAHAHAHA ska vi ha en betting på om han får sommarjobba där nästa år? :rofl

Han visste väl för fan om att macken hade porrtidningar redan när han sökte jobbet. Och nu gråter han ut att han mår dåligt på jobbet? VAD I HELVETE SÖKTE PUCKOT JOBBET FÖR DÅ.

Vad pågår i huvudet på såna :va
Ska dom blockera macken nästa år när han inte får sommarjobbet med?

Vad pågår i huvudet på såna :va
Ska dom blockera macken nästa år när han inte får sommarjobbet med?

Det är antagligen vad som kommer att hända, ja. Så nästa läser vi rubriken "XX har sommarjobbat på macken år efter år - nu vägrar arbetsgivaren anställa honom."

"- Det är för jävligt, säger XX. Här har man helhjärtat ställt upp och hjälpt mackägaren i svåra tider när han behövde folk. Och så blir man behandlad på detta viset, det är så kränkande att inte få fortsätta jobba. Som tur är har facket lovat att hjälpa mig genom att sätta den utsugande mackägarens mack i blockad så att inga kunder kan komma in i butikern."

Det är antagligen vad som kommer att hända, ja. Så nästa läser vi rubriken "XX har sommarjobbat på macken år efter år - nu vägrar arbetsgivaren anställa honom."

"- Det är för jävligt, säger XX. Här har man helhjärtat ställt upp och hjälpt mackägaren i svåra tider när han behövde folk. Och så blir man behandlad på detta viset, det är så kränkande att inte få fortsätta jobba. Som tur är har facket lovat att hjälpa mig genom att sätta den utsugande mackägarens mack i blockad så att inga kunder kan komma in i butikern."

"Jag får inte som jag vill utan att egentligen har någon som helst rätt till det,
men jag VILL! så jag och mina lika dumma kompisar tvingar till oss det med olagliga medel, det är bara rättvisa!"

Man blir så jävla matt...

Tragiskt tycker jag, var ska nu piteborna få sin porr ifrån, nätet som alla vi andra kanske ? Seriöst, vad är det som är så fel med en porrblaska, var flera år sen jag själv läste en men va faan, porr har ju funnits ialla tider och kommer alltid finnas..

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!