Facebook

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Ja...denna mysko site man alltid får en massa "joinalänkar" ifrån. Är det många här som är med?

Det finns grupper man kan vara med i på Facebook och tror ni inte att det finns en grupp med folk från Sporthoj hehe. Det tyckte jag var roligt :P

Swedie..oroa sig inte för det är inte ett forum så :) utan bara folk som är med där som är med här också.

Annars är det rätt kul man hittar gamla skolkompisar och tillochmed dagiskompisar om man minns deras hela namn.
Kul site!

Du skulle nog inte överleva länge..;)
Fast å andra sidan..det finns privata meddelanden och gästböcker där med..kanske du har en chans :P

jag kommer ju inte ens in på folk, antagligen är jag bara dum i huvudet och gör fel, men ändå....
gruppen lyckades jag joina, men om jag trycker på t.ex ditt namn så kommer det bara upp en sida med en liten bild, jag ser ingen gästbok eller album eller nåt sånt, men det kanske man inte ska heller? :va

jag kommer ju inte ens in på folk, antagligen är jag bara dum i huvudet och gör fel, men ändå....
gruppen lyckades jag joina, men om jag trycker på t.ex ditt namn så kommer det bara upp en sida med en liten bild, jag ser ingen gästbok eller album eller nåt sånt, men det kanske man inte ska heller? :va

Man måste vara "kompis" med nån för att kunna skriva i den.

Jag ska genast hoppa in i sh-gruppen :p

Som mackan säger...du måste klicka add friend på mig för att vi skall kunna "se" varandra

meeen, jag vill ju inte bli vän med nån om dom inte är snygga liksom, och det vet man ju inte förrns man har kollat igenom bilderna? :D

Har varit inne 2 gånger, första gången var det som gammal granne som var helt förvånad att man inte hade det, gick in och tyckte bara det var jobbigt men sen fick man ett till brev idag då sprang man in nyfiken som är och kolla :D
Namn när man ska söka finns inte bland de grå,.

Facebook är farliga grejer, andra kan lägga upp bilder på dig bla. Till exempel så roterar det en bild på mig i bikinitop tagen när jag inte var vid mina sinnens fulla bruk (slightly intoxicated) o nu är det försent, skadan är redan gjord. :gnissla

Har varit inne 2 gånger, första gången var det som gammal granne som var helt förvånad att man inte hade det, gick in och tyckte bara det var jobbigt men sen fick man ett till brev idag då sprang man in nyfiken som är och kolla :D
Namn när man ska söka finns inte bland de grå,.

jag har lagt till dig! :tummenupp
vi saggade lite i lördags, fast jag sluddrade nog mest :D

då hittade man den gruppen med då

Last edited:
när du står i din profil så trycker du på "groups" till höger, sen är det bara att söka efter sporthoj.

Nyheter
Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Back