Fabror blå....

Jag upptäckte detta, bittert... Köde iofs bilen och hade inte kört mer än 50 meter förän de stannade mig och gav mig en lapp på 1500:- för att jag inte hade tagit på mig bilbältet. Illa!

Pratade lite med han som stannade mig och tydligen har de många kontroller just nu eftersom de håller på att utbilda de som studerar. Har sett dem stå ute vid Jägersrovägen flera gånger förra veckan och även nobelvägen vid vägverkets kontor. Så ta det lugnt i stan!

De håller dessutom på i Lomma på div ställen men speciellt på kustvägen mellan Lomma och Bjärred. Igår stod där 2st VW bussar fulla med aspiranter som sköt laser och stannade all trafik för nykterhetstest.

De håller dessutom på i Lomma på div ställen men speciellt på kustvägen mellan Lomma och Bjärred. Igår stod där 2st VW bussar fulla med aspiranter som sköt laser och stannade all trafik för nykterhetstest.

Tack för varningen hade tänkt att passera där idag med hojen, men det ändrar jag på nu:Bugar

Då blir det kanske en polisjakt på väg hem från jobbet idag.
Om jag kör igenom en kontroll idag så ska jag trampa på ordentligt:yoparty
Jag kommer dessutom inom statoil med mitt nya transportmedel idag, så kommer det någon ni inte känner igen med polisen bakom så är det jag:gnissla

vet man om att man kört för fort o man ser dom skjuter med lasern.o man har starka aningar på lappen hänger lös så kommer jag personligen inte stanna inte ens om mc polis står med sin sura båge.har råkat ut för den saken förr.
men alla har ju olika syn på saken:va

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...