F*n va trött jag är på Potatoes!!!

GSXR1100R skrev:
Du skrapar ju allt, kåpor och ställ, synd bara att du måste skrapa i plånkan så ofta...

Hmm, om "gamle svarten´s" plånbok skrapar i backen, så är antingen plånboken eller arslet för stort? Frågan är VAD som är för stort....? :confused: :tungan

/B

benkar skrev:
Hmm, om "gamle svarten´s" plånbok skrapar i backen, så är antingen plånboken eller arslet för stort? Frågan är VAD som är för stort....? :confused: :tungan

/B
Njea det är efter körningen som han skrapar i sin plånbok, det kostar att ligga på topp :tummenupp

Fan oxå jag kvaddade min nya ZX10r i veckan måste ju va för att ja e en potatis..halvförsäkring o allt kommer att bli en dyr vinter för mig....tur att jag är positiv i alla fall...i värsta fall får Mattias hjälpa mig att mecka ihop moppen.. :)

Till alla som tänker negativt om Poatatoes häng med nån gång när vi partar loss så kommer ni garanterat att ändra uppfattning..Kram på er så länge

Hunter skrev:
Fan oxå jag kvaddade min nya ZX10r i veckan måste ju va för att ja e en potatis..halvförsäkring o allt kommer att bli en dyr vinter för mig....tur att jag är positiv i alla fall...i värsta fall får Mattias hjälpa mig att mecka ihop moppen.. :)
Potatismos? :va

Suomalainen skrev:
Jävlarns va söliga dom måste vara, med tanke på att rookien jag åkte i cirklar runt dig på gotland ring... (r6 vs gsxr1000) :hihi

Rookies är vi allihopa, tralala.. :pannkyss . Men många har uppfattningen av att alla potatisar kör som idioter och inte har någon hjärna. Mitt lilla inlägg pekade på att så inte är fallet.

//jaG

Jag minns den gamla goda tiden när moppefucko var något "positivt". Jag minns när man kunde säga "Jag är moppefucko och stolt".

Reclaim Moppefucko.

benrangel skrev:
Jag minns den gamla goda tiden när moppefucko var något "positivt". Jag minns när man kunde säga "Jag är moppefucko och stolt".

Reclaim Moppefucko.
Det va mindre sämre förr...

Jag tänker inte försvara mig eller Potatoes, hela grejen är så löjligt dum och lika så tråden.

På vilken grupp/person/händelse skall dagens nästa påhopp och häxjakt bedrivas ?

Hmm... låt se.... vi snurrar kulan i den bittra trådrouletten och börjar spyr galla och gnäller av oss på...... ?

Ja säg ni :3freak

Den gamla goda tiden (B.C), då var det en fin sak att vara Moppefucko. Uppropet "Moppefucko i alla länder, förena eder", var ett steg i rätt riktning. Nu är det tyvärr en majoritet av Moppefuckon som inte förstår vad ett äkta moppefucko är. Nyteknik är dock ett gnällfucko, tillsammas med Christ Aschel och några till. :)

Freppa skrev:
Den gamla goda tiden (B.C), då var det en fin sak att vara Moppefucko. Uppropet "Moppefucko i alla länder, förena eder", var ett steg i rätt riktning. Nu är det tyvärr en majoritet av Moppefuckon som inte förstår vad ett äkta moppefucko är. Nyteknik är dock ett gnällfucko, tillsammas med Christ Aschel och några till. :)
Troligen orsakas Gnällus Myckus av Castols tvåtaktsoljor, studier i Finkelburg visade på klara samband mellan höstångest och tillsatserna i dessa smörjmedel.

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti