relentless
Medlem
d1ce skrev:2343010Gud vad du är häftig som kan svåra ord![]()
Vore det inte idé att skriva något som ALLA förstår första gången dem läser, utan att slå i böcker? Eller det här kanske var roligt...![]()
-@ndreas
fan va du e häftig som gnäller..
så kommer det en hel del i från detta rekordförsök i filmväg!!
från västerås mot en kommande film