Füsten i Streetfighters!

Maggy

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Kalix
Hoj
Soffa
Fürstenhoff var omnämnd i nyaste numret av Streetfighter Magazine som damp ned i lådan idag.
Fattar inte varför de inte skrev mer om honom då han var snabbast. Nån britt som körde långsammare var mer omnämnd.
 
Det var ju i england de var och de är ju patrioter och skriver mest om sina egna.

:ätapiller :kryckor
 
han som inte nämns vid namn kan vara en het potatis i ett teokratiskt land som england
 
Har läst artikeln mer noga nu... de andra var mer ihopklumpade som helhet och Patrik var nämnd vid namn. Så mitt första uttalande var således något felaktigt.

Fakta kvarstår dock att Patrik (***) Fürstenhoff står omnämd iallafall.
 
Fürstenhoff skrev:
2342746 :va :va :va :va :va :va :va :va :va :va

/Fürstenhoff.

teokratisk, as in ikke liberalt konservativt etablisemang som gärna undviker att ge människor som ifrågasätter och trotsar auktoriteter någon publicitet som eventuellt kan störa allmän ordning

Ska jag rita bider till det där eller:hihi
 
Chii skrev:
2342988 teokratisk, as in ikke liberalt konservativt etablisemang som gärna undviker att ge människor som ifrågasätter och trotsar auktoriteter någon publicitet som eventuellt kan störa allmän ordning

Ska jag rita bider till det där eller:hihi

Gud vad du är häftig som kan svåra ord :Bugar

Vore det inte idé att skriva något som ALLA förstår första gången dem läser, utan att slå i böcker? Eller det här kanske var roligt... :3freak

-@ndreas
 
Nickeluring skrev:
2343090 Och hur vet man vilka ord alla förstår?

Alla kan vi häftiga fackord osv, är det inte lättare att använda ett språk och formulera sig på ett sätt de flesta förstår då det är möjligt. Att alla ska förstå är väl ett högt krav på skribenten, antar jag. :rolleyes:

Kanske bara är jag som irriterar mig på't...

-@ndreas
 
Nickeluring skrev:
2343090 Och hur vet man vilka ord alla förstår?
Titta på barnprogram och använd samma ord som dom använder.... :D
 
sven666 skrev:
2343107 han äj en suuuujputta som jöj dummis sakej, däjföj vill dom inte skjiva om han :blah

bättre så? ;)

:va

Samma som språket de använder i programmen, inte som du använder när du tittar på dem ;)

-@ndreas
 
Chii skrev:
2342988 teokratisk, as in ikke liberalt konservativt etablisemang som gärna undviker att ge människor som ifrågasätter och trotsar auktoriteter någon publicitet som eventuellt kan störa allmän ordning

Ska jag rita bider till det där eller:hihi


Var det pappa som tipsade dig om den fina formuleringen eller? :hihi
 
Ricken skrev:
2343102 Titta på barnprogram och använd samma ord som dom använder.... :D

Sniiiigel äGeR!

Äh, Jag tycker det är skönt att de använder "svåra" och vårdat språk/ord.
Då får man slå upp det och lära sig ett ord till, bara bra!
Fram för utveckling : )
Och ang den engelska stuntaren så får du gärna Fürstenhoff
förklara varför du tycker han var grym. (Är bara nyfiken)
 
ReDan skrev:
2343127 Sniiiigel äGeR!

Äh, Jag tycker det är skönt att de använder "svåra" och vårdat språk/ord.
Då får man slå upp det och lära sig ett ord till, bara bra!
Fram för utveckling : )
Och ang den engelska stuntaren så får du gärna Fürstenhoff
förklara varför du tycker han var grym. (Är bara nyfiken)

Men det har han redan gjort TVÅ gånger!
 
Nova skrev:
2343114 Var det pappa som tipsade dig om den fina formuleringen eller? :hihi

Vissa här inne gick ut grundskolan där vanlig retorik bör anses som föga imponerande :gnissla
 
ReDan skrev:
2343127 Sniiiigel äGeR!

Äh, Jag tycker det är skönt att de använder "svåra" och vårdat språk/ord.
Då får man slå upp det och lära sig ett ord till, bara bra!
Fram för utveckling : )
Och ang den engelska stuntaren så får du gärna Fürstenhoff
förklara varför du tycker han var grym. (Är bara nyfiken)

grym pga 277 km/h på bakhjulet över flygande kilometern på en standard K5
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top