Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.


Fürstenhoff skrev:2342746![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
/Fürstenhoff.

Chii skrev:2342988teokratisk, as in ikke liberalt konservativt etablisemang som gärna undviker att ge människor som ifrågasätter och trotsar auktoriteter någon publicitet som eventuellt kan störa allmän ordning
Ska jag rita bider till det där eller![]()
d1ce skrev:2343010Vore det inte idé att skriva något som ALLA förstår första gången dem läser, utan att slå i böcker?
-@ndreas
Nickeluring skrev:2343090Och hur vet man vilka ord alla förstår?
Ricken skrev:2343102Titta på barnprogram och använd samma ord som dom använder....![]()
Ricken skrev:2343102Titta på barnprogram och använd samma ord som dom använder....![]()
sven666 skrev:2343107han äj en suuuujputta som jöj dummis sakej, däjföj vill dom inte skjiva om han![]()
bättre så?![]()
Chii skrev:2342988teokratisk, as in ikke liberalt konservativt etablisemang som gärna undviker att ge människor som ifrågasätter och trotsar auktoriteter någon publicitet som eventuellt kan störa allmän ordning
Ska jag rita bider till det där eller![]()

Ricken skrev:2343102Titta på barnprogram och använd samma ord som dom använder....![]()
d1ce skrev:2343111![]()
Samma som språket de använder i programmen, inte som du använder när du tittar på dem
-@ndreas
ska skäjpa mig ReDan skrev:2343127Sniiiigel äGeR!
Äh, Jag tycker det är skönt att de använder "svåra" och vårdat språk/ord.
Då får man slå upp det och lära sig ett ord till, bara bra!
Fram för utveckling : )
Och ang den engelska stuntaren så får du gärna Fürstenhoff
förklara varför du tycker han var grym. (Är bara nyfiken)
Maggy skrev:2343191Men det har han redan gjort TVÅ gånger!
Nova skrev:2343114Var det pappa som tipsade dig om den fina formuleringen eller?![]()

ReDan skrev:2343127Sniiiigel äGeR!
Äh, Jag tycker det är skönt att de använder "svåra" och vårdat språk/ord.
Då får man slå upp det och lära sig ett ord till, bara bra!
Fram för utveckling : )
Och ang den engelska stuntaren så får du gärna Fürstenhoff
förklara varför du tycker han var grym. (Är bara nyfiken)
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |