Sniglom
Gudomlig sporthojare
I mitten av oktober postade jag en tråd "GSX-R 1000 K7 - modifikationer/flashning?"
När jag söker efter tråden är den försvunnen, när jag tittar bland mina inlägg så visas inga inlägg för perioden.
Gör jag en google-sökning, så dyker den upp många gånger som en relaterad länk till andra ämnen, men tråden hittas inte alls. google-sökning
Men, går jag in och letar bland inlägg i kategorin så hittar jag tråden;
Ser fuffens ut
När jag söker efter tråden är den försvunnen, när jag tittar bland mina inlägg så visas inga inlägg för perioden.
Gör jag en google-sökning, så dyker den upp många gånger som en relaterad länk till andra ämnen, men tråden hittas inte alls. google-sökning
Men, går jag in och letar bland inlägg i kategorin så hittar jag tråden;
Skaffade mig en GSX-R 1000 K7, funderar på om några modifikationer är värda att göra. Någon här som är insatt?
Roade mig med att gå över listan från Woolich Racing på vad som går att göra vid flash.
Roade mig med att gå över listan från Woolich Racing på vad som går att göra vid flash.
- TPS Fuel Maps - Just nu är hojen bänkad & mappad med PC3, kan tänka mig att det blir betydligt bättre att flasha in?
- Ignition Timing Maps - Finns det något att hämta här?
- Secondary Throttle Plate (STP) Opening Maps - Finns det något att göra utan bänk?
- RPM Limiter - Gissar att det inte är motiverat att öka varvstoppet
- Disable Deceleration Fuel Cut - Tippar på att det...
- Sniglom
- Svar: 20
- Forum: Modellspecifika diskussioner
Ser fuffens ut