första turen för året

dennisss

Ny medlem
Gick med
12 Oct 2004
Ort
Katrineholm
Hoj
KTM 450 EXC
Jaa, tänk om man kunde, men då är 1 månads puttning åt skogen! Jag skruvade ner hela min hoj och vaxade upp allt, tillochmed skruvade jag ner bromsoken och vaxade insiderna där beläggen är, men buttsbög skulle jag inte vilja kalla mig!;)
 

Moggina

Ung och vild ^_^
Gick med
10 Jun 2006
Ort
Oslo & Varberg
Hoj
Innan:Honda FMX 650, KTM 990 SM, NU: KTM 690 SMCR 2019
gött!
själv var jag ute förstagången i år i slutet av januari innan vädret blev skit igen :(
 

Rockern

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2007
Ort
Malmö
Hoj
KTM Superduke R -12
Jag gjorde min första idag på min nya som jag fick hem igår kväll.. lite kallt men roligt och va snabbt den gick upp på bakhjulet :yoparty

Första motarden för mig och ångrar mig inte en sekund!
 

Solid snake

Guest
2798284 Jag gjorde min första idag på min nya som jag fick hem igår kväll.. lite kallt men roligt och va snabbt den gick upp på bakhjulet :yoparty

Första motarden för mig och ångrar mig inte en sekund!
Helt offtopic, men du borde kolla in supermotardtråden i träffar och samåkning. :tummenupp

Förresten jag körde nog på nyårsdagen med duccen, så jag var före er andra. :blah

Men om bara motard räkas så körde jag i februari tror jag med en kompis hoj, och sen fick jag hem min egen i måndags.
 

WebGringo

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 May 2006
Ort
Söderut
Hoj
En skitig rackare och en motorcyklarnas version av volvo 740
Körde hem från jobb kl 4 på morgonen den 1 januari, o hon har inte haft många lugna dagar sedan dess.

Det här med att köra i snö var något av en ny upplevelse.

Efter att ha läst om putsbögerierna längre upp i tråden, har en riktigt skitig cykel, om du kommer förbi Varberg o känner dig sugen på en utmaning vill säga
 

Stefan

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sköllersta
Hoj
Blå Kronan med dubbla pakethållare
Jag förstår att kåphojs-åkarna håller sig inne nu men vi i den här forumsdelen....
Jag säger bara en sak: Dubbdäck och isbana på sjön:yoparty
 

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Ort
Gävle
Hoj
GSR 750 -12
Jaa, tänk om man kunde, men då är 1 månads puttning åt skogen! Jag skruvade ner hela min hoj och vaxade upp allt, tillochmed skruvade jag ner bromsoken och vaxade insiderna där beläggen är, men buttsbög skulle jag inte vilja kalla mig!;)

Hehe..samma här! Vad ska man annars göra på vintern om inte putsa... :va
 

rogge77a

keep it burning
Gick med
12 Dec 2006
Ort
huddinge
Hoj
ktm 950 sm
ja först trodde jag inte att jag va men roligt va det iaf ,, ska ut idag me , på me storvantarna å lång kallingarna sen ba ut å chocka bilister =) .

50 min åkning sen 50 min tvätt , men skojjigt som fan .

ses på vägarna / rogge
 

Cybernisse

Husqvarna 570 rockar....
Gick med
6 Mar 2003
Ort
El Stockholmo Los Edsberg
Hoj
Husky 570 smr -04 (Pocketbike R1 -05)
Ja å brorsan mötte en husa och en KTM i rimbo trakten i söndags..

Vi var upp på rånär och isåkte, där jag för övrigt gjorte min första tur för året. Men då menar jag flyyyygtur :näsblod Gashäng efter en raka:gnissla Full utrustning och allting gott, förutom lite plastsprickor....:yoparty :yoparty
 

Spider

Kliv inte på mina drömmar
Gick med
24 Aug 2003
Ort
Trångsund
Hoj
525 SMR -04, 1190 Adv -13
Vi var upp på rånär och isåkte, där jag för övrigt gjorte min första tur för året. Men då menar jag flyyyygtur :näsblod Gashäng efter en raka:gnissla Full utrustning och allting gott, förutom lite plastsprickor....:yoparty :yoparty
Men hände inte det förra året också ? :va Eller nåt liknande i alla fall. Du borde väl ha lärt dig vid det här laget att italienska primadonnor inte gillar kyla. :tuttar :)
 
Nyheter
Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Top