första turen för året

Jaa, tänk om man kunde, men då är 1 månads puttning åt skogen! Jag skruvade ner hela min hoj och vaxade upp allt, tillochmed skruvade jag ner bromsoken och vaxade insiderna där beläggen är, men buttsbög skulle jag inte vilja kalla mig!;)

gött!
själv var jag ute förstagången i år i slutet av januari innan vädret blev skit igen :(

Jag gjorde min första idag på min nya som jag fick hem igår kväll.. lite kallt men roligt och va snabbt den gick upp på bakhjulet :yoparty

Första motarden för mig och ångrar mig inte en sekund!

2798284 Jag gjorde min första idag på min nya som jag fick hem igår kväll.. lite kallt men roligt och va snabbt den gick upp på bakhjulet :yoparty

Första motarden för mig och ångrar mig inte en sekund!
Helt offtopic, men du borde kolla in supermotardtråden i träffar och samåkning. :tummenupp

Förresten jag körde nog på nyårsdagen med duccen, så jag var före er andra. :blah

Men om bara motard räkas så körde jag i februari tror jag med en kompis hoj, och sen fick jag hem min egen i måndags.

Körde hem från jobb kl 4 på morgonen den 1 januari, o hon har inte haft många lugna dagar sedan dess.

Det här med att köra i snö var något av en ny upplevelse.

Efter att ha läst om putsbögerierna längre upp i tråden, har en riktigt skitig cykel, om du kommer förbi Varberg o känner dig sugen på en utmaning vill säga

Jag förstår att kåphojs-åkarna håller sig inne nu men vi i den här forumsdelen....
Jag säger bara en sak: Dubbdäck och isbana på sjön:yoparty

Jaa, tänk om man kunde, men då är 1 månads puttning åt skogen! Jag skruvade ner hela min hoj och vaxade upp allt, tillochmed skruvade jag ner bromsoken och vaxade insiderna där beläggen är, men buttsbög skulle jag inte vilja kalla mig!;)

Hehe..samma här! Vad ska man annars göra på vintern om inte putsa... :va

ja först trodde jag inte att jag va men roligt va det iaf ,, ska ut idag me , på me storvantarna å lång kallingarna sen ba ut å chocka bilister =) .

50 min åkning sen 50 min tvätt , men skojjigt som fan .

ses på vägarna / rogge

Ja å brorsan mötte en husa och en KTM i rimbo trakten i söndags..

Vi var upp på rånär och isåkte, där jag för övrigt gjorte min första tur för året. Men då menar jag flyyyygtur :näsblod Gashäng efter en raka:gnissla Full utrustning och allting gott, förutom lite plastsprickor....:yoparty :yoparty

Vi var upp på rånär och isåkte, där jag för övrigt gjorte min första tur för året. Men då menar jag flyyyygtur :näsblod Gashäng efter en raka:gnissla Full utrustning och allting gott, förutom lite plastsprickor....:yoparty :yoparty
Men hände inte det förra året också ? :va Eller nåt liknande i alla fall. Du borde väl ha lärt dig vid det här laget att italienska primadonnor inte gillar kyla. :tuttar :)

Nyheter
Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D

H-D presenterar nya Deadwoo...

Sommarauktion hos Antiqueweb

Svenska Antiqueweb avslutar...

HJC stärker kundrelationen

Pressrelease från HJC Helme...

Sportsterbygge i nästa nummer

I Allt om MC nummer 8 komme...

Dags för gräsgasa hos Hydet

Den 1 augusti kör Hydet MC ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats