Första tunga hojen :-)

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Shoppade en cbr600f -91 i Halmstad.. Liiite skillnad mot fjutt125an :) 24 gav jag!
Vad beställer man verkstadshandbok billigast?

Bifogat

• CBR.jpg
    CBR.jpg
    66 KB · Visningar: 426
24 loppor!!! det var billigt! Är den helt körklar så gjorde du värsta klippet :tummenupp
Skillnad mot 125an? Jo jag skulle nog tro det :)

guruville skrev:
24 loppor!!! det var billigt! År den helt körklar så gjorde du värsta klippet :tummenupp
Skillnad mot 125an? Jo jag skulle nog tro det :)

Ja jag tyckte det va jävligt bra pris, fin som stryk =) Japp den är startklar!

Ring biltema dom kan nog ta hem till din modell för haynes har väl till en sån hojj

Anton_Ljunghusen skrev:
Ja jag tyckte det va jävligt bra pris, fin som stryk =) Japp den är startklar!

Det var billigt, och den var i bra skick också. Är motorn lika fin som den är utseendemässigt så Grattis! :yoparty

FAAAAN vad avis jag blir :)
Exakt den hojjen i de färgerna har jag sucktat efter till nästa vår.
Men FB skulle ha 47.000 för halvförsäkring på den så då vart det adjöss med den hojen :(

Akrylamid skrev:
FAAAAN vad avis jag blir :)
Exakt den hojjen i de färgerna har jag sucktat efter till nästa vår.
Men FB skulle ha 47.000 för halvförsäkring på den så då vart det adjöss med den hojen :(

47000?! Jag är 18 bast, har inte kortet än, bor i zon2 tror jag.. Pröjsar 6000 halvförsäkring, trygghansa

Köp!! :)

Anton_Ljunghusen skrev:
47000?! Jag är 18 bast, har inte kortet än, bor i zon2 tror jag.. Pröjsar 6000 halvförsäkring, trygghansa

Köp!! :)

:kocko Bilsport och mc skulle ha 17800 för min fzr 1000 medans trygghansa ville 1860 helår halvförsökring :banana

Nu är de bara att strypa den till 25 kw som gäller då? :tungan min sån jag ströp gav väl 120-130 oftast.. men de måste vart ngt fel på den med.. för dom ger oftast 160-180... ska du köra med lr utan strypning?

kraschpuck skrev:
Nu är de bara att strypa den till 25 kw som gäller då? :tungan min sån jag ströp gav väl 120-130 oftast.. men de måste vart ngt fel på den med.. för dom ger oftast 160-180... ska du köra med lr utan strypning?

Japp det blir 25kw. Beställt sats..

Nja det blir fulleffekt i motorn, annars kunde jag ju lika gärna behålla 125an

Anton_Ljunghusen skrev:
Japp det blir 25kw. Beställt sats..

Nja det blir fulleffekt i motorn, annars kunde jag ju lika gärna behålla 125an
huum?? är det bara jag som kör med strypningarna i lr??.. tycker det är många som plockar bort dom.. jag är mest rädd för o åka dit för vållande till ngns skada/död .. är jag en fegis? :gnissla

kraschpuck skrev:
huum?? är det bara jag som kör med strypningarna i lr??.. tycker det är många som plockar bort dom.. jag är mest rädd för o åka dit för vållande till ngns skada/död .. är jag en fegis? :gnissla

Nja trafikförsäkringen gäller ju oavsett effekt i motorn, så i värsta fall är det väl indragen lapp + böter som gäller

34 hästar på 200 kilo är inte kul, och jag ser det verkligen inte som en uppgradering (förutom motorkaraktären då)

mjoo.. trafikförsäkringen gäller väl jämt??.. men eftersom du kör olovligkörning kan du väl bli vållande??? .. min r6a går bra med strypningen.. toppar 206 än så länge... fast då var det nog fint väder med :P

Anton_Ljunghusen skrev:
Nja trafikförsäkringen gäller ju oavsett effekt i motorn, så i värsta fall är det väl indragen lapp + böter som gäller

34 hästar på 200 kilo är inte kul, och jag ser det verkligen inte som en uppgradering (förutom motorkaraktären då)

om FB kommer på en med att köra utan strypning så blir det ökad självrisk pga att man saknar körkortsbehörighet. Hos if är självrisken 1000.

Säger samma sak från ostrypt 125a till 25kW är hoppet inte så stort

kraschpuck skrev:
mjoo.. trafikförsäkringen gäller väl jämt??.. men eftersom du kör olovligkörning kan du väl bli vållande??? .. min r6a går bra med strypningen.. toppar 206 än så länge... fast då var det nog fint väder med :P

jag trodde att det inte fanns någon som körde med strypningen i.. men ack vad fel :) .. det verkar finnas folk till allt :3freak

Tellet skrev:
jag trodde att det inte fanns någon som körde med strypningen i.. men ack vad fel :) .. det verkar finnas folk till allt :3freak
elias, du ska inte göra sånna där personliga påhopp!! meen bara för att du inte får köra tung mc nästa år så behöver det inte betyda att jag inte får de :banana ... lala, nästa säsong blir de jag som piskar dig :lol

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT