Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
guruville skrev:24 loppor!!! det var billigt! År den helt körklar så gjorde du värsta klippet![]()
Skillnad mot 125an? Jo jag skulle nog tro det![]()
Anton_Ljunghusen skrev:Ja jag tyckte det va jävligt bra pris, fin som stryk =) Japp den är startklar!
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=72782&highlight=manualerAnton_Ljunghusen skrev:Vad beställer man verkstadshandbok billigast?
Akrylamid skrev:FAAAAN vad avis jag blir![]()
Exakt den hojjen i de färgerna har jag sucktat efter till nästa vår.
Men FB skulle ha 47.000 för halvförsäkring på den så då vart det adjöss med den hojen![]()
Akrylamid skrev:Hahaha driver Bilsport och MC med mig eller????
Jag är 19 och haft kk i 2 månader, bor i zon 1...
Anton_Ljunghusen skrev:47000?! Jag är 18 bast, har inte kortet än, bor i zon2 tror jag.. Pröjsar 6000 halvförsäkring, trygghansa
Köp!!![]()
Aha det va nätmanualer, det skadar ju inte.. Men den gick inte att ladda neryonsson skrev:
kraschpuck skrev:Nu är de bara att strypa den till 25 kw som gäller då?min sån jag ströp gav väl 120-130 oftast.. men de måste vart ngt fel på den med.. för dom ger oftast 160-180... ska du köra med lr utan strypning?
huum?? är det bara jag som kör med strypningarna i lr??.. tycker det är många som plockar bort dom.. jag är mest rädd för o åka dit för vållande till ngns skada/död .. är jag en fegis?Anton_Ljunghusen skrev:Japp det blir 25kw. Beställt sats..
Nja det blir fulleffekt i motorn, annars kunde jag ju lika gärna behålla 125an
kraschpuck skrev:huum?? är det bara jag som kör med strypningarna i lr??.. tycker det är många som plockar bort dom.. jag är mest rädd för o åka dit för vållande till ngns skada/död .. är jag en fegis?![]()
Anton_Ljunghusen skrev:Nja trafikförsäkringen gäller ju oavsett effekt i motorn, så i värsta fall är det väl indragen lapp + böter som gäller
34 hästar på 200 kilo är inte kul, och jag ser det verkligen inte som en uppgradering (förutom motorkaraktären då)
kraschpuck skrev:mjoo.. trafikförsäkringen gäller väl jämt??.. men eftersom du kör olovligkörning kan du väl bli vållande??? .. min r6a går bra med strypningen.. toppar 206 än så länge... fast då var det nog fint väder med![]()
elias, du ska inte göra sånna där personliga påhopp!! meen bara för att du inte får köra tung mc nästa år så behöver det inte betyda att jag inte får deTellet skrev:jag trodde att det inte fanns någon som körde med strypningen i.. men ack vad fel.. det verkar finnas folk till allt
![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden