Första tråden

...då hoppas jag att "RINGSMISKAREN":såjaponken LÄR MIG HUR MAN ÅKER FORT PÅ EN SPORTHOJ...
Om du får till stånd ett lektionstillfälle med ringensmiskarn hänger jag gärna på och får lite tips. Behöver kapa 1 minut eller så på ringen (Nürburg-Hävla) för att komma ifatt honom :mad:
När skolbänken ändå är äntrad kan vi ju lika väl fråga Bagarn om lite tips på Arkösund och 210:an eller Aquila om Täckhammarsbro eller Peppe H på Sviestad eller BlackAdder om vägarna runt Linkeboda eller...

Ser fram mot ett GOTT NYTT ÅR och en lärorik säsong :hoppa

undrar vad vi ska ha ett eget forum för, när det inte är ngn som skriver ngt i den:va

undrar vad vi ska ha ett eget forum för, när det inte är ngn som skriver ngt i den:va

:) Alla har inte vaknat än GUBBEN.Du vet alla skall göra sitt jul,nyår släkt och vänner mm. Det kommer snart igång skall du se:) Och vi är några som håller liv i denna tråd,och det är en bra början vänta efter MC mässan då tror jag att det får fart!:yoparty

hur går det med byggena runt om .. sj har man kört fast då man väntar på luft intagen , då kan fronten monteras ,, bakramen är på riktning men eftersom sjukdom vart ivägen har man inte kunnat gjort ngt där heller .. tank är på lagning (Bucklig)+ lite annat hur ser det ut för er?

Blir inte så mycket förändring på hojen mot förra året.
Lite kraschpuckar här och där är beställda och ska monteras så fort de dyker upp.
För övrigt är det mera kroppen som man försöker bygga om. Hur det kommer att gå vete tusan men det låter ju bra åtminstone:)
Allt detta :fyllisar på helgerna ser ju till o motarbeta veckans nudelintag.

Roger

bytte till en redan lagd hoj iår, så slipper jag lägga den själv :D

Måste renovera kåpor, lacka, fixa okänt fel på kylarn.

Beställde nya fotpinnar/bromspedal idag.

Kommer att ha att göra sålänge det kommer pengar till kontot :)

Någon som gett sig på att piffa till skrapad aluminiumram nån gång?:va
Bör man slipa eller dra en fullack på?
Väldigt ytligt men ack så irriterande.

:banana

Back