Första tråden

invain

mer meka än köra
Gick med
24 Sep 2007
Ort
Åtvidaberg
Hoj
cbr 900-93
markus byggde ett hus för int så länge sedan , jörgen har en tvillingbror som heter stefan :)

Ja de 2 bröderna har jag varit full med många ggr,stefan var här i somras när jag höll på med elsystemet på hojen och undrade vad fan jag höll på med,köp nytt istället sa han,:mad:
 

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Ort
linköping
Hoj
gsx 1100
Ja de 2 bröderna har jag varit full med många ggr,stefan var här i somras när jag höll på med elsystemet på hojen och undrade vad fan jag höll på med,köp nytt istället sa han,:mad:

ja de är ju rätt glada i alkoholen :) krångel med elsystemet?
 

invain

mer meka än köra
Gick med
24 Sep 2007
Ort
Åtvidaberg
Hoj
cbr 900-93
ja de är ju rätt glada i alkoholen :) krångel med elsystemet?

Nja satte dit nya lysen och nytt instrument och lite plock och jävelskap blir det ju alltid,nu ska det dit ny laddregulator från r1 så får hoppas att det hjälper,den laddade bara 12,7 innan och det är ju lite lågt.Det stora projektet i vinter är växellådsbyte,det kan ju bli hur kul som helst:huvet
 

Mr.Twin

MR.Twin
Gick med
10 Jul 2007
Ort
Norrköping
Hoj
ホンダSP - 1を Och en Suzuki RMZ450 Grusbus
Måste vara fördelen med twinhojar så här års. Bara 2 cylindrar att hålla varma ju.:)

Jobbar du nåt i veckan?
:tummenupp Jo det gör han,du kanske inte visste det men en annan har ju sängen på lagret!!!!:rock

Detta men en ölrunda låter ju helt underbart vad säger ni!:öl någon gång i mörka januari eller feb eller Mars:yoparty :rock
 

Mr.Twin

MR.Twin
Gick med
10 Jul 2007
Ort
Norrköping
Hoj
ホンダSP - 1を Och en Suzuki RMZ450 Grusbus
Tjena Grabbar och Tjejer!!!

Faan det va ju Lördag 27/12-08 Kl är ca 12.10 och inte en enda sport-hojåkare så långt ögat räckte till!! Vi stod och väntade på er i ca -2 grader vart blev ni av??? Vilka killar! att bara lämna oss i sticket faan trodde det fanns grabbar med hår på bröstet i Norrköping

Men vi va på Mc orvars i allafall 2008-12-27

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA :arsele
 

Bifogat

  • LGIM0025.jpg
    LGIM0025.jpg
    232.6 KB · Visningar: 80

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Ort
linköping
Hoj
gsx 1100
Nja satte dit nya lysen och nytt instrument och lite plock och jävelskap blir det ju alltid,nu ska det dit ny laddregulator från r1 så får hoppas att det hjälper,den laddade bara 12,7 innan och det är ju lite lågt.Det stora projektet i vinter är växellådsbyte,det kan ju bli hur kul som helst:huvet

riva växel-låda låter ju lagom kul , men det är ju bättre att det sker nu än mitt i en säsong!
vad har hänt total ras? eller kärvar skiten
 

invain

mer meka än köra
Gick med
24 Sep 2007
Ort
Åtvidaberg
Hoj
cbr 900-93
riva växel-låda låter ju lagom kul , men det är ju bättre att det sker nu än mitt i en säsong!
vad har hänt total ras? eller kärvar skiten

Det värsta är att det är andra vintern i rad jag klyver motorn,bytte skiftgafflar och växeltrumma förra vintern men det hjälpte inte,problemet är att 2:an hoppar ur när man slår på för kraftigt,det låter inte ett dugg roligt när det händer:näsblod .Sen ska jag byta bakdel också så det börjar kännas lite småstressigt nu,ska ta bort motorn och ta in den i värmen i veckan,kallgarage är djävulens påfund,ett hett tips är att ha en granne som är mc-mek också,det underlättar.Sen har jag ju i ett positivt ögonblick skaffat dubbla uppsättningar kåpor och tank så att jag ska kunna byta mellan svart och vitt på hojen men ska det hinnas med får tiden gå väldigt sakta till våren.Har du nåt vinterprojekt som håller dig sysselsatt på fritiden?annars kan du få hjälpa till med mitt.
 

Danne1981

Brum på dig!
Gick med
16 Dec 2008
Ort
Norrköping
Hoj
Suzuki TL1000r
Tjena Grabbar och Tjejer!!!

Faan det va ju Lördag 27/12-08 Kl är ca 12.10 och inte en enda sport-hojåkare så långt ögat räckte till!! Vi stod och väntade på er i ca -2 grader vart blev ni av??? Vilka killar! att bara lämna oss i sticket faan trodde det fanns grabbar med hår på bröstet i Norrköping

Men vi va på Mc orvars i allafall 2008-12-27

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA :arsele

Du vet ju att det bara hade varit att ringt så du hade fått se din lilla älskling igen. ;) din gamla båge asså ;) Jag är ju skit sugen. Har köpt hjulklapp (ja jag vet att det är felstavat men roligt) till mig själv i form av jacka. Fast Avantia hade slut på byxor på rean. Blir att köpa det till våren. ;)
 

ringensmiskarn

Ödmjuk så man blir tårögd
Gick med
26 Sep 2003
Ort
Bredvid grannen
Hoj
Honda Goldwing
Tjena Grabbar och Tjejer!!!

Faan det va ju Lördag 27/12-08 Kl är ca 12.10 och inte en enda sport-hojåkare så långt ögat räckte till!! Vi stod och väntade på er i ca -2 grader vart blev ni av??? Vilka killar! att bara lämna oss i sticket faan trodde det fanns grabbar med hår på bröstet i Norrköping

Men vi va på Mc orvars i allafall 2008-12-27

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA :arsele


Mogge, Mogge, Mogge
Hur många gånger ska jag behöva upprepa mig själv:va .

:hördu Vi träffas klockan 12 på Lördagar för gemensamt åka:fakta .
Kommer man 10 över får man räkna med att vi redan har åkt.
Bättring, gör om gör rätt:kiss
 

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Ort
linköping
Hoj
gsx 1100
Det värsta är att det är andra vintern i rad jag klyver motorn,bytte skiftgafflar och växeltrumma förra vintern men det hjälpte inte,problemet är att 2:an hoppar ur när man slår på för kraftigt,det låter inte ett dugg roligt när det händer:näsblod .Sen ska jag byta bakdel också så det börjar kännas lite småstressigt nu,ska ta bort motorn och ta in den i värmen i veckan,kallgarage är djävulens påfund,ett hett tips är att ha en granne som är mc-mek också,det underlättar.Sen har jag ju i ett positivt ögonblick skaffat dubbla uppsättningar kåpor och tank så att jag ska kunna byta mellan svart och vitt på hojen men ska det hinnas med får tiden gå väldigt sakta till våren.Har du nåt vinterprojekt som håller dig sysselsatt på fritiden?annars kan du få hjälpa till med mitt.

HA HA ja du , har mitt på det torra dessvärre väntar man på delar som aldrig kommer ,, har beställt ett nytt kåpset från hong kong ,, sen kucklar jag lite med kraschkåpor på sidan om ,,,, sen har jag ett otäckt broms problem som jag måste ta tag i så fort feltemas jäkla bockar kommer ,, sen har jag lite service kvar men det löser sig nog :)
 

Mr.Twin

MR.Twin
Gick med
10 Jul 2007
Ort
Norrköping
Hoj
ホンダSP - 1を Och en Suzuki RMZ450 Grusbus
Mogge, Mogge, Mogge
Hur många gånger ska jag behöva upprepa mig själv:va .

:hördu Vi träffas klockan 12 på Lördagar för gemensamt åka:fakta .
Kommer man 10 över får man räkna med att vi redan har åkt.
Bättring, gör om gör rätt:kiss
:Bugar :Bugar FÖRLÅT MASSA:Bugar:Bugar Det kommer aldrig att hända igen!! Vi kommer att vara där 11.50 nästa gång:squid Och då hoppas jag att "RINGSMISKAREN":såjaponken LÄR MIG HUR MAN ÅKER FORT PÅ EN SPORTHOJ:) :)

Du vet ju att det bara hade varit att ringt så du hade fått se din lilla älskling igen. ;) din gamla båge asså ;) Jag är ju skit sugen. Har köpt hjulklapp (ja jag vet att det är felstavat men roligt) till mig själv i form av jacka. Fast Avantia hade slut på byxor på rean. Blir att köpa det till våren. ;)
:tuttar :tuttar VA!!! Du är ju min älskling ju!! Du får inte vara blyg nu... Gud så finkänslig du är:tuttar :tuttar :kiss
 
Last edited:

Danne1981

Brum på dig!
Gick med
16 Dec 2008
Ort
Norrköping
Hoj
Suzuki TL1000r
:Bugar :Bugar FÖRLÅT MASSA:Bugar:Bugar Det kommer aldrig att hända igen!! Vi kommer att vara där 11.50 nästa gång:squid Och då hoppas jag att "RINGSMISKAREN":såjaponken LÄR MIG HUR MAN ÅKER FORT PÅ EN SPORTHOJ:) :)

:tuttar :tuttar VA!!! Du är ju min älskling ju!! Du får inte vara blyg nu... Gud så finkänslig du är:tuttar :tuttar :kiss

HAHAHAHAHAHAHA!
 
Nyheter
Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Top