Första träningen på Sviestad

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Otroligt tyst om den, var ingen där?? :confused:

Man kan ju undra. Men både eus och ecce joddlade väl om att de skulle dit.

Seså! Få höra nu! :7peta

Anneli skrev:
Man kan ju undra. Men både eus och ecce joddlade väl om att de skulle dit.

Seså! Få höra nu! :7peta

Jag var där o kollade. Dett var vad jag såg (synd om ecce :( ) han hade lite problem, mest hela tiden.

Bifogat

• ecce.jpg
    ecce.jpg
    33.3 KB · Visningar: 250
Hagster skrev:
eus i bakgrunden ju. Körde han några 1.02 tider som han snackade om? :D
Ecce va det synd om, hojen gick inte alls :(
Annars va det ett gäng som körde: Eva H, Eric Sjöström, Micke L, Kobbe, Peppe K, David, Sandell mfl.
En avåkning i Berget på hela kvällen. :huvet
Det va svinkallt men jag tyckte det var ett ganska bra tempo på förarna ändå :banana

LOTTAK skrev:
Det va svinkallt men jag tyckte det var ett ganska bra tempo på förarna ändå :banana

Jo det var kalt som fasen. Någon som vet om Watz satte några fina tider? Tyckte jag såg honom där.

Medin skrev:
Jo det var kalt som fasen. Någon som vet om Watz satte några fina tider? Tyckte jag såg honom där.
Fredde va bara ute och kollade. Det var Eric Sjöström som susade omkring på banan

Jag har inte hunnit kolla upp hojen mer. Fredag blir det nya stift men jag misstänker att cdiboxen är gången. Vi får se om det blir WO nu :död

björn

Jag var bara där och kollade/snackade. RGns cyllar och toppar befinner sig just nu på väg till England (Stan Stephens) så jag är nog inte igång förrens i början på maj.
Tvåfemtiorna tyckte jag hade bra fart annars, visst är det härligt när en racehoj luktar som en racehoj?
Sönerna kommer för övrigt att börja köra 80cc på "innerplan" i år. Någon som är intresserad av två crossar (60cc & 80cc)?

LOTTAK skrev:
Fredde va bara ute och kollade. Det var Eric Sjöström som susade omkring på banan
Sa Fredde något om det blir race på Jerez till helgen?

Torkel skrev:
Han sa inget, vet bara att inget är gjort åt nyckelbenet ännu, är visst ev. en läkare i finland som dom ska kontakta om det.

Torkel skrev:

Hehe, han frågade om jag ville vara stand-in i helgen :D
Avböjde dock, då jag inte ville stjäla hans vm-plats resten av säsongen :rolleyes:

Men som jag hajade det, det blir nog en ersättningsförare i första rejset, och sen hoppas att nyckelbenet är fixat/tillräckligt bra till nästa race istället.

när jag pratade med honom igår, så sa han att han skulle köra om det bara fanns en möjlighet att han kunde göra sig själv rättvisa, handlade väl mest om det fanns någon möjlighet att snabbfixa, typ tejpa nyckelbenet eller så.

ps jag körde igår, ganska lustig känsla när man körde längs långa rakan så var det snöhögar på vänster sidan :tummenupp ds

Jag var där, men jag har jobbat inatt å vaknat till liv precis.
Stormvarning å frost i skägget till trots.

Bifogat

• IMG_0294 (Medium).jpg
    IMG_0294 (Medium).jpg
    49.6 KB · Visningar: 105
  • IMG_0296 (Medium).jpg
    IMG_0296 (Medium).jpg
    47.1 KB · Visningar: 104
  • IMG_0298 (Medium).jpg
    IMG_0298 (Medium).jpg
    46.6 KB · Visningar: 97
Jag körde så fort så det blev suddiga bilder.
Ecce tokmekar.

Bifogat

• IMG_0308 (Medium).jpg
    IMG_0308 (Medium).jpg
    57 KB · Visningar: 94
  • IMG_0304 (Medium).jpg
    IMG_0304 (Medium).jpg
    49.8 KB · Visningar: 107
  • IMG_0302 (Medium).jpg
    IMG_0302 (Medium).jpg
    46.4 KB · Visningar: 121
  • IMG_0311 (Medium).jpg