Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Anneli skrev:Man kan ju undra. Men både eus och ecce joddlade väl om att de skulle dit.
Seså! Få höra nu!![]()
Medin skrev:Jag var där o kollade. Dett var vad jag såg (synd om ecce) han hade lite problem, mest hela tiden.
Ecce va det synd om, hojen gick inte allsHagster skrev:eus i bakgrunden ju. Körde han några 1.02 tider som han snackade om?![]()

LOTTAK skrev:Det va svinkallt men jag tyckte det var ett ganska bra tempo på förarna ändå![]()
Fredde va bara ute och kollade. Det var Eric Sjöström som susade omkring på bananMedin skrev:Jo det var kalt som fasen. Någon som vet om Watz satte några fina tider? Tyckte jag såg honom där.
Sa Fredde något om det blir race på Jerez till helgen?LOTTAK skrev:Fredde va bara ute och kollade. Det var Eric Sjöström som susade omkring på banan
Han sa inget, vet bara att inget är gjort åt nyckelbenet ännu, är visst ev. en läkare i finland som dom ska kontakta om det.Torkel skrev:Sa Fredde något om det blir race på Jerez till helgen?
Torkel skrev:Sa Fredde något om det blir race på Jerez till helgen?
Bröt det i spanien under påskhelgen, på samma ställe som 2ggr innan.Teddy skrev:Vad har hänt Freddes nyckelben?
eus skrev:Och slutligen min fantomtid:
Såå ja bubbenHagster skrev:Du har iaf blivit bättre på photoshop!
Få se orginalbilden nu.

|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem
WP har länge varit synonymt... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
MC-Mässan närmar sig!
På årets stora motorcykelmä... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |