Första träningen på Sviestad

Kult me tid jah.

Blir nog Sviestad för min del den 19e tror jag det var. Kan va kul o se vilka tider man kör detta året. Måste ju bli bättre än förra året iaf. Gelleråsen är inte i bra skick i år. Skumpigt o konstigt.

Macho Woman skrev:
Öh, det var alltså någon nisse som körde med backspeglar och otejpade lyktor. Verkar väl onödigt.

Nissen heter Micke Larsson och han kvalar lätt in bland dom som inte riktigt behöver bry sig om alla regler. Är det dessutom bara 15 förare på plats och man fjäskar lite med den som bestämmer så är det inga problem att prova en nyinköpt racehoj även om den inte är helt "racepreppad" ännu.

/HW

Macho Woman skrev:
Öh, det var alltså någon nisse som körde med backspeglar och otejpade lyktor. Verkar väl onödigt.

vadå tejpade lyktor? det står att man ska tejpa glas när man kör trafikövningar, såvitt jag vet så finns inga lykt"glas" som är gjorda i glas längre utan är av plast....

brumm brumm ! :squid kom o tjör lite sälv istället! :tungan

ecce skrev:
Jag har inte hunnit kolla upp hojen mer. Fredag blir det nya stift men jag misstänker att cdiboxen är gången. Vi får se om det blir WO nu :död

björn

Jag vet en skrot som har en bättre beggad CDIbox till en vanlig 600Fs. Den är säkert inte lika frän som den du har nu men ändå.
En kittbox kostar säkert mera än vad det smakar om man ska köpa en ny.
Säg till om du vill ha nummret.

Victor skrev:
Jag vet en skrot som har en bättre beggad CDIbox till en vanlig 600Fs. Den är säkert inte lika frän som den du har nu men ändå.
En kittbox kostar säkert mera än vad det smakar om man ska köpa en ny.
Säg till om du vill ha nummret.

Tackar så mycket men orginal varvar väll bara 14000. Jag kommer att tappa 1500 varv samt att jag inte vet om den passar på TKR Hondan????
Nya stift snart nån som har en TKR Honda som kan kollla betäkningen så sliper jag åka 4 mil i onödan?? Go morron föresten nu blir det sova för min del.

Nya stift är inhandlade. 1:ans cyl ger ingen gnista samt att tändhatten verkar fått sig en kyss. Ska mäta på den inatt. Det verkar tyvärr också vara så att resterand cyl tänder ibland men jag är inte säker på det. Ser väldigt ovisst ut nu om det blir start på Anderstorp :(

björn

Alla tips är välkommna :3freak

*/ ?>
Back