Diablo
Fulare än någonsin
GSXR1100R skrev:Swappelina? Hon körde ju helt ok![]()
Nej, alldeles för fort. Stört omöjligt att ta sig om'na.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
GSXR1100R skrev:Swappelina? Hon körde ju helt ok![]()

GSXR1100R skrev:Hur svårt kan det va, du tar med nån polare och kör ner till Skåne, ni får eget rum med våningssäng hos mig (inget snuskande på lakanen tack).
HiXz skrev:Schysst film och schysst väg...![]()
Var kan man finna denna trevliga väg?
Det är min första säsong på hoj i skåne så jag letar febrilt efter nya trevliga vägar nu när våren har hittat hit.
Ta med vem du vill, bara ni inte kladdar ner lakanen...Penguin skrev:Ska jag ta med Madde?![]()
Swappe skrev:häng med på ett onsdagsgazz
Annars är vägarna kring häckeberga väldigt trevliga!
GSXR1100R skrev:Ta med vem du vill, bara ni inte kladdar ner lakanen...

Klart ni ska komma ner i sommar, det kan ev gå att fixa in er på SRWPenguin skrev:Skämt åsido, vi pratade som hastigast om att det ju vore kul att ta nån längre tripp i sommar så om ditt erbjudande står kvar så är det inte omöjligt att jag/vi dyker upp. Då får du se till att fixa in oss på Knudan!![]()
HiXz skrev:Tackar för inbjudanmen jag måste nog träna lite innan, får tillägga att det är min första riktiga säsong med mc-kort...
Napsyl skrev:Varför träna ??
alla kan hänga med o köra i sitt eget tempo
så det e bara o köra![]()
HiXz skrev:Oki, vad är det som gäller, onsdagar och gazz har jag redan klurat ut...
Napsyl skrev:
Den ende som kladdar ned lakanen är väl du, när du ruskar tupp.GSXR1100R skrev:Ta med vem du vill, bara ni inte kladdar ner lakanen...
valmers skrev:Den ende som kladdar ned lakanen är väl du, när du ruskar tupp.
GSXR1100R och jag kommunicerar uteslutande med one-liners. Ska du ta det ifrån oss? Vi tycker ju om varandra, innerst inne? Eller hur.LasseB skrev:Börjar bli jäkligt drygt att se dina små "one-liners" i var och varannan tråd. Kan du inte hålla det i poesitråden så man slipper läsa om man inte medvetet väljer det, tack.
Nej jag hatar digvalmers skrev:GSXR1100R och jag kommunicerar uteslutande med one-liners. Ska du ta det ifrån oss? Vi tycker ju om varandra, innerst inne? Eller hur.
Tvätta kåpglaset nästa gång du tankfilmar [tm]Diablo skrev:Härlig runda! Kul att jag fick följa med en bit![]()
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|