Första rundan i år med RR, Film på 48 Meg

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Ligger som vanligt på favve servern www.ketogan.com klicka på Duccen med oljepölen, mitt kåpglas börjar redan se lite repigt ut efter 14 år, man kanske skulle skaffa ett nytt, om ni startar en insamling så byter jag omedelbums.

Nå vad gillar ni vår nya image :D

Bifogat

• 2004_0318_064348AA.JPG
    2004_0318_064348AA.JPG
    6.8 KB · Visningar: 47
Härligt med er tappra landsvägsriddare som vågar gasa så här tidigt på säsongen i dis och mulet väder. Man fick ju bara lite sommarabstinens av bilderna från knudan :4skrika . Snyggt kåpset Mr Kawahonda hade införskaffat. Helskön rulle :).

som alltid när dessa skånerullar kommer upp så blir man ju riktigt avundsjuk! Jag tycker nästan MrKs fina avslutning var bäst. Snyggt i S/V och slowmotion. :tummenupp

cool_adde skrev:
som alltid när dessa skånerullar kommer upp så blir man ju riktigt avundsjuk! Jag tycker nästan MrKs fina avslutning var bäst. Snyggt i S/V och slowmotion. :tummenupp
Tackar :) Det går tyvärr inte att ligga tillräckligt nära den framförvarande när man tankfilmar [tm] tidigt på våren, man blir blästrad i nyllet av all sand ifrån den framförvarandes bakdäck :D

Grusigt och lite kylslaget men fruktansvärt roligt att få köra igen, nu ska jag nog skaffa en ny framruta iaf, man ser ju knappt igenom den.

Längtar till våren nu...

Blir kanske en r6 -03 blå till våren för min del sen...

Får se om man behåller eller bara säljer vidare.

KNAS skrev:
Härligt med er tappra landsvägsriddare som vågar gasa så här tidigt på säsongen i dis och mulet väder. Man fick ju bara lite sommarabstinens av bilderna från knudan :4skrika . Snyggt kåpset Mr Kawahonda hade införskaffat. Helskön rulle :).

Roligt att komma ut på grönbete, snart är det bankörningspremiär på Falken :banana 7/4 så kör vi årets första träning.

GSXR1100R skrev:
Vem låg före dig, såg ut som Swappe

Säg att du skämtar nu...

Swappe är en taskig typ, han skulle aldrig ligga och vänta på mig sådär. :gnissla
Det där är en tjej med en Blade. Kommer inte ihåg vad hon heter tyvärr, men hon brukar synas på Mitonga ibland, har även varit med på onsdagsgazzet nåra gånger...

Last edited:
Diablo skrev:
Säg att du skämtar nu...

Swappe är en taskig typ, han skulle aldrig ligga och vänta på mig sådär. :gnissla
Det där är en tjej med en Blade. Kommer inte ihåg vad hon heter tyvärr, men hon brukar synas på Mitonga ibland, har även varit med på onsdagsgazzet nåra gånger...
Swappelina? Hon körde ju helt ok :tummenupp

Penguin skrev:
Trevlig filmsnutt! Vägen ser ju ut att vara hyfsat tråkig i början där. :rolleyes:
Ja den är asball, det känns som att åka bergodalbana, jag vet inte om filmen gör rättvisa men det är grymma höjdskillnader och när det är torrt och grusfritt så kan man flyga rätt långt över dom tre första hoppen :D

Kom ner och testa, vägen ligger brevid SRW :tummenupp

GSXR1100R skrev:
Japp Skåne råkkar på våren, men vår nya image då :confused:
Kanonrulle. :tummenupp Ser fram emot fler kommande alster. :Bugar

Men image... jo den är väl bra, fast du får nog Fottoschåppa hastighetsmätaren till nästa gång... :7peta

:1pajas

Första RR gazzet och allt man fick vara med på var att stå på statoil och vinka av allihop.. :gråta

Till helgen ska de gazzas om de e bra väder!

Micke: Kanonrulle!! :Bugar (titta så trevligt det är när vi visar hänsyn i trafiken :tummenupp)

PS. Jag är helt med på den nya imagen!!! DS.

Ghost skrev:
Kanonrulle. :tummenupp Ser fram emot fler kommande alster. :Bugar

Men image... jo den är väl bra, fast du får nog Fottoschåppa hastighetsmätaren till nästa gång... :7peta

:1pajas
Hastighetsmätaren är fotoshoppad, vi körde i 70 km/h, filmen är uppspedad till dubbel hastighet.

Penguin skrev:
Hoppas att jag kan göra det i sommar! :tummenupp
Hur svårt kan det va, du tar med nån polare och kör ner till Skåne, ni får eget rum med våningssäng hos mig (inget snuskande på lakanen tack).

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard