Första rundan = 2:a på bes.

Dangerous_Dave skrev:
Nu kommer säkert många att vilja :fatta! , :kulspruta och :machinegu mig.

Vissa kanske ironiskt kommer att :klappar .

Det var den här tråden som fick mig att ringa IF IGEN idag och be lilla damen att kolla igen, eftersom vissa fått ICKE OK att köra till verkstad och andra (bl.a jag själv) fått OK.

Jodå... För bara ett kort tag sen så hade dom fått ändrade direktiv från Vägverket vad gällde vissa regler... Däribland att köra avställd hoj till verkstad. Besiktning går bra, men inte verkstad alltså.

Jag är ledsen om jag retat gallfeber på vissa med att jag tidigare varit så säker på min sak. :Bugar

Ni får gärna spotta och fräsa på mig om ni tycker jag förtjänar det :(

// Tobbe - inte besserwisser

Ingen ironi här utan ett :Bugar för att nån mer orkar ta reda på fakta innan de börjar tjafsa emot osv.

Snart helg... skåål :fyllisar

Tobbe, det är ingen som är förbannad på dig men jag är förbannad på Soumalainen eftersom han inte fattar:
"Ingen ironi här utan ett :Bugar för att nån mer orkar ta reda på fakta innan de börjar tjafsa emot osv."
När folk ringer till ett fb och får ett besked så har de tagit reda på fakta, ska det vara så svårt att inse? Om sedan dessa fakta är rätt eller fel uppgivna från fb:s sida eller om de skiljer mellan olika bolag är en annan sak men de har fanimej tagit reda på fakta!

Och varför fortsätta bjäla? Du har ju fått rätt i sak såtillvida att både jag och Hannes har fått ett besked som går på din linje (liksom vi fått motsatt besked) men du ska likförbannat fortsätta.
Du, liksom "övriga parter", har alltså fått 100% rätt (gråzon) men det duger inte. Hur mycket rätt måste du ha för att bli nöjd? 150%? 200%?

Jag kliver av det här så kan du sitta här och kasta paj bäst fan du vill.

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026