Maverick
VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Nu e de kört igen.. fick låna en zx6r av en polare i helgen. Oj oj oj vad kul det var. Har iofs regnat hela helgen, så i lördags när jag hämtade hojen så blev det bara en runda genom stan o hem. Igår hann jag iaf köra 2 km innan himmeln öppnade sig regnet vräkte ner, tog skydd på närmsta mack o stod väl där ca 30-40 min innan jag gav mig ut igen.. körde mot den blåa himmeln, o mkt riktigt ca en mil bort var det som att det inte ens regnat. Tog det ganska lugnt o bara gled runt, gasade lite extra ibland när man gjorde nån omkörning, men annars gick aldrig fortare än 120.. En helt underbar känsla att vara uppe i sadeln igen. Blev väl iaf ca 10 mils körning.
Skönast med de hela e att det iaf går att åka hoj. Trots jag har problem me fötterna, vilket gjorde att jag inte kunde åka i mc-stövlarna. Men nu få man ta sig en funderar på om man ska köpa sig en hoj eller inte. Tror dock inte det blir någon denna sommar. Då jag fortfarande e behov av kryckor för att ta mig fram mer än 5-10 meter o dom e ju inte så lätta o ta me sig..
Få passa på o tacka en gång till för lånet av hoj, tack Clemo
Skönast med de hela e att det iaf går att åka hoj. Trots jag har problem me fötterna, vilket gjorde att jag inte kunde åka i mc-stövlarna. Men nu få man ta sig en funderar på om man ska köpa sig en hoj eller inte. Tror dock inte det blir någon denna sommar. Då jag fortfarande e behov av kryckor för att ta mig fram mer än 5-10 meter o dom e ju inte så lätta o ta me sig..

Få passa på o tacka en gång till för lånet av hoj, tack Clemo