Första provturen med hojen! (Bilder)

• Thread starter Thread starter H4
  • Start date Start date
MatteKholm skrev:
2105944 Hehe, ja, det ser lite lustigt ut. Är det några skruvar där i vanliga fall, eller har man förstört och borrat?

Nope, där går ju sådana där som man håller sig för vid skjuts, så inget är borrat.

Gustav O skrev:
2105991 Det är bara så att jag tycker icke genomskinliga kåpglas är dumt. Funktionen försvinner ju helt och de sitter ju där av en anledning, för du tänker väl inte enbart posera vid Götaplatsen med hojen? :7peta

Jag tittar inte genom kåpglaset, det gör jag nästan aldrig. Försök titta genom kåpglaset på en ZX7R, och se om det är så lätt med hjälm.

Gustav O skrev:
2105991 Det är bara så att jag tycker icke genomskinliga kåpglas är dumt. Funktionen försvinner ju helt och de sitter ju där av en anledning, för du tänker väl inte enbart posera vid Götaplatsen med hojen? :7peta

Inte fan behöver man ha ett genomskinligt kåpglas när man kör på gatan. Posera stolt med det snygga mörka!

H4 skrev:
2105994 Jag tittar inte genom kåpglaset, det gör jag nästan aldrig. Försök titta genom kåpglaset på en ZX7R, och se om det är så lätt med hjälm.
Det är ju bara min åsikt i frågan så haka inte upp dig på det, du bad om åsikter. :arsele ;)

Niclas-Vfr400r skrev:
2106000 Inte fan behöver man ha ett genomskinligt kåpglas när man kör på gatan. Posera stolt med det snygga mörka!

Precis, jag kör inte roadracing tyvärr :tummenupp

Niclas-Vfr400r skrev:
2106000 Inte fan behöver man ha ett genomskinligt kåpglas när man kör på gatan. Posera stolt med det snygga mörka!
det är både snyggare och bättre med genomskinligt, tycker jag. :pannkyss

Gustav O skrev:
Annars ser det ju bra ut.
Jag har tonat glas, funkar hur fint som helst om man skall ligga bakom det, men hur ofta gör man det igentligen.. Alla kör inte på samma sätt!

Hultan skrev:
2106009 Jag har tonat glas, funkar hur fint som helst om man skall ligga bakom det, men hur ofta gör man det igentligen.. Alla kör inte på samma sätt!
Verkar vara ett känsligt ämne.
Jag tycker tonade kåpglas borde förbjudas av rent estetiska skäl. ;)

Jag gillar mitt tonade kåpglas, ser dessutom bra igenom det. Om nån är sugen på att posa så finns jag uppe vid Götaplatsen hela Juni-Aug :banana :arsele

Gustav O skrev:
2106016 Verkar vara ett känsligt ämne.
Jag tycker tonade kåpglas borde förbjudas av rent estetiska skäl. ;)
:) Nej då.. Alla får tycka vad dom vill.. Man jag antar att du tycker att radfyror skall förbjudas osv med, så din åsikt rör mig inte så mycket.. :)

(givetvis skojar jag lite nu bara)

Hultan skrev:
2106070 :) Nej då.. Alla får tycka vad dom vill.. Man jag antar att du tycker att radfyror skall förbjudas osv med, så din åsikt rör mig inte så mycket.. :)

(givetvis skojar jag lite nu bara)
Inget emot radfyror, fyrtaktare däremot. :mad:

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back