Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Fattar inte, vad gör just rondeller extra hala? :S
Fattar inte, vad gör just rondeller extra hala? :S
Ta inte detta som kritik nu TS....till å med min son på 5 år vet att blöta rondeller är glashala.
Så här sade han en tidig morgon när han kom in i sovrummet:
Pappa, det regnar idag. Då kan vi sladda i rondellen!

Bilsp o MC gav mig besked om inlösning och ersättning efter 3-4 dagar. 6 dgr efter olyckan hade jag en ny hoj i garaget. Alltid fin service där![]()
Men ja, efter ett fåtal dgr hade jag fått ett prel förhandbesked om summan som jag skulle få för att hojjen blev inlöst. Sedan blev det Blocket nästa o vips så hade jag hämtat den vfr som jag har nu. Btw, vfr är inte heller någon extrem sporthoj
så den går alldeles utmärkt att försäkra hos Bilsp o MC. De senaste åren har jag kört med gamla hojjar som går att classicaförsäkra. Funderar dock skarps på att plocka ut en ny i sommar, inte den heller någon sporthoj men väl en som går att svänga med ändå En sak som åtminstone jag själv tycker förvärrar är att många rondeller är utformade så att det inte går att få en bra linje, vilket innebär att man måste släppa på gasen mitt i svängen, vilket ger instabilitet.

När man skulle hem från jobbet var det nästan så man hoppades på att de skulle regna ibland.

Min invigningskrach ledde till 2 månader i gips så du klarade dig mycket bättre!
Vid ett tillfälle har jag till och med lyckats få bakhjulssläpp i rondell med 125:an, vilket säger en del om greppet i dessa. Ofta är de feldoserade också. Rondeller är ondska.

|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |