Första kraschen

Skönt att du klarade dig!

Angående det här med självrisken, finns 2 lösningar om det är en lånehoj, för att slippa den grymt höga självrisken som handlarna vill ta ut (som det även brukar vara på bilar man lånar/provkör)...

1. Tydligen får de inte ta ut högrs självrisk än vad du själv skulle ha haft om du hade ägt hojen/bilen du lånar! Så man kan sätta igång en diskussion med dem!

2. Låt hemförsäkringen ta det, betala självrisken på hemförsäkringen som I VISSA FALL (beroende på bolag etc) kan täcka den grymt höga självrisken handlarna kastar omkring sig!

/Jocce

Hade också en blodig historia med fågelanknytning, men det var efterbörden det...

Om jag var TS hade jag geTUPP hopper om att få några vettiga kommentarer till det hela.

Pippin fick säkert "tuppjuck" när han såg dig komma på hojen..

Men men, tur att du klarade dig så bra som du gjorde.

Mvh Jimmy

Tack för tipset Jocke81

Firman jag lånat hojen av hade tydligen bara trafikförsäkring på den. Så ingen veta varken ut eller in just nu. Men jag räknar med minst 8000 kr. De pengarna känns ju som man kunde haft roligare för...

Tack för tipset Jocke81

Firman jag lånat hojen av hade tydligen bara trafikförsäkring på den. Så ingen veta varken ut eller in just nu. Men jag räknar med minst 8000 kr. De pengarna känns ju som man kunde haft roligare för...

8000! Du var mig en riktig olyckskorp!

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...