Första Knäskrapet

Jippi

Vilken jävla skillnad jag har aldrig fattat att man skal köra hoj med tårna på fotpinnarna. Så efter att ha läst tråden och kollat in youtube länken prövade jag på idag. Nu känns det ju nästan som att man kan köra hoj och inte bara åka! :yoparty
Ska fixa knäskrap i sommar :rock

Vilken jävla skillnad jag har aldrig fattat att man skal köra hoj med tårna på fotpinnarna. Så efter att ha läst tråden och kollat in youtube länken prövade jag på idag. Nu känns det ju nästan som att man kan köra hoj och inte bara åka! :yoparty
Ska fixa knäskrap i sommar :rock

Jag kan starkt rekommendera en SMC Sporthojskurs, roligt och lärorikt. Du kommer att lära dig fler saker om att köra hoj på en dag än du trodde var möjligt. Resultat, mycket roligare att köra hoj efteråt när det börjar kännas som om man vet vad man håller på med :).

När man väl börjar göra rätt (= åka fort) så kommer både knäskrap och snabbhet utan att du tänker på det och utan att det känns som om du tänjer på marginalerna.

Rekommenderar även inköp och läsning av Keith Code's Twist of The Wrist I och II.

Last edited:
Vad menar du, fixa?
Aaaaa, nej, du får inte testa min hoj :tungan

Absolut, ska bara ha lite kungsbacka karens i några dagar, men kan komma ner och hälsa på någon dag snart :D

Menade mest att jag kunde "hjälpa" dig genom att peppa och berätta hur du ska göra :) :D Sen kan jag ju låna dina knäpuckar annars :D :D :tungan

Vart exakt var det din "kompis" körde förbi bängen lite för fort?:D

Menade mest att jag kunde "hjälpa" dig genom att peppa och berätta hur du ska göra :) :D Sen kan jag ju låna dina knäpuckar annars :D :D :tungan

Vart exakt var det din "kompis" körde förbi bängen lite för fort?:D

Civil mellan Kungsbacka och Kållered. Lite närmare Kållered. 250+ så kompisen hade tur...

Förstod att du ville hjälpa, var bara lite sarkastisk med lite ironi :D

Civil mellan Kungsbacka och Kållered. Lite närmare Kållered. 250+ så kompisen hade tur...

Förstod att du ville hjälpa, var bara lite sarkastisk med lite ironi :D

Hehe, härligt :tummenupp :D

Jag förstod nästan det jag med :rolleyes: :tummenupp

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...