Första hojköpet avklarat

Poacher skrev:
Vet inte när jänkarna började med "ninja" på kawasakihojarna.
Lite tjatig benämning måste man säga.
så säger du ju bara för att din hoj har ett tråkigt namn som "CB" medan våra har balla namn NINJA, :yoparty du är avis helt enkelt.
:tungan

TreoKwak skrev:
Stämmer in och gratulerar till din GPZ.

Jag har haft min i fem år nu, så undrar du ngt är du välkommen att fråga, jag kan det mesta om hojen :tungan :tummenupp

Hehe, aa dig kommer jag få användning av :tummenupp
Dessvärre så ramlade hojjen strax innan uppsala in i en hyllkonsol i bussen och gjorde en schysst reva i sadeln.
Så jag hade tänkt att klä om den till svart, funkar det tror ni?

crashtestdummy skrev:
så säger du ju bara för att din hoj har ett tråkigt namn som "CB" medan våra har balla namn NINJA, :yoparty du är avis helt enkelt.
:tungan
Du, den heter ju "super Bol d óre"

Jättekul namn.

ZX10R -04..Me like..=) såå tuffa. Var en fröjd och få prova en sån i Lördags..bra power i den..=)

Ninjaboy skrev:
ZX600 och sedan en bokstav är Kawas interna beteckning som de använt på 600:orna länge. GPZ600R är det "rätta" namnet.

ZX1000C1 (ZX-10R -04)

ZX10R_05_SILV.jpg

ZX1000B1 (ZX-10 -88)

zx10.jpg

Akrylamid skrev:
Ville bara dela med mig av min glädje... plus att intresseklubben kan få nåt att anteckna :arsele

Har precis kommit hem från Gävle och tagit hem en Kawazaki ZX600...
Fick den för dunderpriset 14.000 kr, vågar påstå att den var värd 20.000 :rolleyes:

Hursomhelst, så e jag riktigt nöjd med köpet, nu ska jag syna alla försäkringsbolag och sen ut o övningsköra.
Bilder kommer väl inom kort, har inte "tillgång" till hojjen nu eftersom den står i tjejens garage.

Over and out....

Grattis till en bra affär.
Själv tog mitt kort idag och har en GPX 600 som står o väntar i garaget, har övningskört lite på den och jag är helnöjd.
Det känns som en bra 1a hoj med lagom försäkring.

Freddaz skrev:
Själv tog mitt kort idag och har en GPX 600 som står o väntar i garaget, har övningskört lite på den och jag är helnöjd.
Bli 1000:e medlemmen i Ninja Club Sweden och vinn en ZX-10R! Skojar bara. :D

Men du med din Ninja från glasshuvudstaden är också välkommen till NCS. :tummenupp

Freddaz skrev:

Ok, vad betalar du i försäkring? Jag tänkte ringa runt och kolla imårn med lite olika f-bolag. Jag kan ju teckna vetteranförsäkring, eftersom min e 85a :tummenupp

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing