crashtestdummy
Ompa ompa.
så säger du ju bara för att din hoj har ett tråkigt namn som "CB" medan våra har balla namn NINJA,Poacher skrev:Vet inte när jänkarna började med "ninja" på kawasakihojarna.
Lite tjatig benämning måste man säga.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
så säger du ju bara för att din hoj har ett tråkigt namn som "CB" medan våra har balla namn NINJA,Poacher skrev:Vet inte när jänkarna började med "ninja" på kawasakihojarna.
Lite tjatig benämning måste man säga.
TreoKwak skrev:Stämmer in och gratulerar till din GPZ.
Jag har haft min i fem år nu, så undrar du ngt är du välkommen att fråga, jag kan det mesta om hojen![]()
![]()
Du, den heter ju "super Bol d óre"crashtestdummy skrev:så säger du ju bara för att din hoj har ett tråkigt namn som "CB" medan våra har balla namn NINJA,du är avis helt enkelt.
![]()
Ninjaboy skrev:ZX600 och sedan en bokstav är Kawas interna beteckning som de använt på 600rna länge. GPZ600R är det "rätta" namnet.
ZX1000C1 (ZX-10R -04)
![]()
ZX1000B1 (ZX-10 -88)
![]()
Akrylamid skrev:Ville bara dela med mig av min glädje... plus att intresseklubben kan få nåt att anteckna![]()
Har precis kommit hem från Gävle och tagit hem en Kawazaki ZX600...
Fick den för dunderpriset 14.000 kr, vågar påstå att den var värd 20.000![]()
Hursomhelst, så e jag riktigt nöjd med köpet, nu ska jag syna alla försäkringsbolag och sen ut o övningsköra.
Bilder kommer väl inom kort, har inte "tillgång" till hojjen nu eftersom den står i tjejens garage.
Over and out....
Bli 1000:e medlemmen i Ninja Club Sweden och vinn en ZX-10R! Skojar bara.Freddaz skrev:Grattis till en bra affär.
Själv tog mitt kort idag och har en GPX 600 som står o väntar i garaget, har övningskört lite på den och jag är helnöjd.
Det känns som en bra 1a hoj med lagom försäkring.
Freddaz skrev:Grattis till en bra affär.
Själv tog mitt kort idag och har en GPX 600 som står o väntar i garaget, har övningskört lite på den och jag är helnöjd.
Det känns som en bra 1a hoj med lagom försäkring.
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |