Första gången på mc - Går väl sådär...

Är tydligen svårt att tygla den hiskliga effekten på maskinen..:hihi

Aj som faan :näsblod

Drar in en klassiker..

[YOUTUBE-ID]erSrEIuOwX4[/YOUTUBE-ID]

Och den här :hihi

[YOUTUBE-ID]Xiio4lqzGm8&feature=related[/YOUTUBE-ID]

Ooooh SHit :brinnerup

Last edited:
Det som förvånar mest i första filmen är inte att han gör bort sig, det var ju ganska givet.

Men dom ser ut att bo i varsin grushög och har en hoj som kostar mindre än ett nytt däck till en modern sporthoj, och har samtidigt en videokamera (eller mobilkamera kanske, lika konstigt i mina ögon). Är det Youtube som delar ut kameror gratis i tredje världen (eller vart detta nu räknas) så att vi ska kunna sitta och gotta oss åt deras dumheter? Smart affärside isåfall...

AJ!! undrar hur många värktabletter det har gått åt..:huvet

Brilljanta klipp! Jävligt sköj att se...
En del kanske skall testa moppe först...:-)

Den sista är i princip en repris av mitt första försök :D
Dock var jag 10 år och på en 80 cc cross...

/Danne

Ägaren till hojen värkar vara lugn och sansad i alla fall! hehe Han gjorde ingen BIG deal av det hela

Hojen såg rätt så loppig ut redan så kraschen gjorde nog ingen större skillnad på skicket. Däremot är jag jäkligt impad av hjälmen. Visirens motsvarighet till Xjell-kåpan? :hihi

underbara klipp :D, förstår inte hur man kan få för sig att tok gasa och släppa upp kopplingen :P. och dem borde definitivt inte köra något över 50cc första ggn haha :P de flesta ialf.

vad i meningen "don't even give it gas" fattar han inte :S asgasar o dumpar kopplingen jaja finns ju folk som absolut inte ska köra

Hojen såg rätt så loppig ut redan så kraschen gjorde nog ingen större skillnad på skicket. Däremot är jag jäkligt impad av hjälmen. Visirens motsvarighet till Xjell-kåpan? :hihi

Är ju en vanlig crosshjälm där dem av någon anledningen har vänt på skärmen. Men håller med, det är grymmt fult:3freak

Förstår dock inte vad kamerakillen menar med: "don't even give it gas", då var det väl ingen större idé att ens starta hojen?:va Eller menade han att han bara skulle puttra omkring på tomgången:rolleyes:

Åh faan trodde man bara körde kameler i ökenland - o se där jag fick rätt, håll dig till kameler Mohammed.......

Last edited:
Man kan väl sammanfatta det hela så här, när det gäller inlägg 7

1. Fel hojyp för en nybörjare.

2. Killen borde ha lite bättre mc-klädsel.

Förövrigt var platsen perfekt att krascha på utan bilar och träd

Last edited:
Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2