Första gången ni övningskörde....

Jag var nog också där! Men jag körrde så snapt att kay inte ens märkte då jag drog förbi på backhjulet, försökte reppa han emd fotpinnarna men det gick så forrt att jag inte hann svänga in mot hann!

Började direkt att köra på väg! Har haft en "privatlärare" fassans jobbar kompis. Tog kortet för 2 månader sen snart. Vurpade för 2 veckor sedan när jah övade knäskrap.(Övade knäskrap på parkering) Klarade det 3 ggr :tummenupp. Men sedan blev jag övermodig och la ner hojjen för mkt, så att jag lyckades ramla av. Men hojjen fortsatte detta är ännu ett mysterium för mej. Frambromshandtaget gick av sen en liten repa på bakkåpan höger. Sen spräckte jag min kåpa längst fram men ingen större skada men inte kul. Man känner sig så jävla dum, nu i efterhand fattar man hur onödigt det var. :huvet

Första gången gick bra, hade ju kört moped innan. Första gången i trafik gick däremot inte bra, första rödljuset jag såg körde jag emot, några bilister tvärnitade för att inte köra på mig. :lol

Första vurpan var när jag körde med itacha75, gick alldeles för fort på gräs, så jag sladdade omkull i ca 50km/h.

KalleNorton skrev:
Första vurpan var när jag körde med itacha75, gick alldeles för fort på gräs, så jag sladdade omkull i ca 50km/h.

Var det då en tjuv hoppade fram ur buskarna och knäckte ditt kopplingshandtag? :rolleyes:

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg