Första gången jag körde en MC så var det en Suzuki Hayabusa, det var 3 år sedan. Brutalt... Jag körde lugnt iväg, man har ju stor moppevana.
Väl ute på motorvägen kände jag lite på den och tyckte den verkade pigg! Snabba saker vart man van vid sedan man åkt med i kusinernas supermegatrimmade ferraribilar, med spinners och neon, flera hundra häst bergis.
Hursomhelst så kryper jag ner och trycker till rullen i botten, WROOM! Fan den gick bra mins jag att jag tänkte! När jag låg i fyran sen så tänkte jag se om det gick o wheela med busan då, så jag ställde mig på passagerarfotpinnarna, kopplade till och ryckte för kung och fosterland, Wiiii!
-Jag höll den stadigt och vart väl uppe i 250 knyck på slangen när jag for om en blå/vit... Jag sätter ner bågen och kollar i backspegeln, jovisst! Blåljusen var på. Nu skulle det bli spännande...
Jag väntade in polisen, tills de låg ett stenkast bakom hojen, sen motorbromsade jag, slog av tändningen, och sen på igen. *BANG* sade det, och så flög det ut massa bensin, vatten, olja och rök, och skruvar ur avgassystemet, RAKT upp på polisbilsrutan! Rutan går sönder och bilen börjar volta.
YEAH! Jag kör tillbaks till centrum, till ägaren som jag lånade hojen av. "JAG TAR DEN!" sa jag, så plockade jag upp min plånbok och gav mannen hundratusen kronor. Sen körde jag hem på bakhjulet, sen sålde jag den för jag ville ha värre.