Video Första doppet i år å valborg med JJ(CBR)JJ

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Ort
Uppsala
Hoj
R1
Har inget direkt jag orkar gnälla på mer än att hon som blev skjutsad på din polares hoj såg ju väldigt skyddad ut...?
 

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Har inget direkt jag orkar gnälla på mer än att hon som blev skjutsad på din polares hoj såg ju väldigt skyddad ut...?

Det får du ta med han! Själv tycker ja att när man har nån med sig bak,så SKA man köra lugnt! Det får absolut inte hända nåt när man har nån med sig bak!..
 
Last edited:

Petai

Ny medlem
Gick med
19 Jun 2008
Ort
Snart Bulten IGEN..
Hoj
Snabbare än förra!
Snälla starta en blogg eller en TV-serie om ditt hojåkande, ingen vill se dig köra runt på din trötta kamel. Så trött på å se dig lägga upp någon ''NY'' film varje gång jag loggar in, samma skit varje gång. /Petai
 

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Ort
Uppsala
Hoj
R1
Det får du ta med han! Själv tycker ja att när man har nån med sig bak,så SKA man köra lugnt! Det får absolut inte hända nåt när man har nån med sig bak!..

Absolut, helt klart vettigt. Men tänkte mer på klädsel än körstil. Kanske jag som har dålig syn eller så men ser ut som att den enda mc-utrustningen hon har på sig är hjälm sen bara vanliga kläder. Men kan va jag som ser dåligt också :p
 

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Absolut, helt klart vettigt. Men tänkte mer på klädsel än körstil. Kanske jag som har dålig syn eller så men ser ut som att den enda mc-utrustningen hon har på sig är hjälm sen bara vanliga kläder. Men kan va jag som ser dåligt också :p

Du har helt rätt,Bara Hjälm!..
Det är nått med tjejer alltså!:D Man ger dom möjligheten att låna mc kläder men dom säger oftast bestämt neeeeej!:huvet
 

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Ort
Uppsala
Hoj
R1
Du har helt rätt,Bara Hjälm!..
Det är nått med tjejer alltså!:D Man ger dom möjligheten att låna mc kläder men dom säger oftast bestämt neeeeej!:huvet

Ja men det fattar man ju..tjejer i den åldern, stället sitter ju fult!!(Oftast, eftersom det är lånat). Men i vilket fall, jag vägrar skjutsa om dom inte drar på sig full mundering!! :yoparty
 

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Snälla starta en blogg eller en TV-serie om ditt hojåkande, ingen vill se dig köra runt på din trötta kamel. Så trött på å se dig lägga upp någon ''NY'' film varje gång jag loggar in, samma skit varje gång. /Petai

Snälla läs hela rubriken när du trycker på nån tråd!:huvet
Skriver alltid JJ(CBR)JJ På¨mina film trådar! Varför klickar du på dom när du ser att det står JJ(CBR)JJ:va
 

2Wheeldrive

Nu kör vi!
Gick med
9 Mar 2005
Ort
Avesta
Hoj
BMW 850 GSA Triumph T100 Bonneville
Hej CBR!
Kan du vara snäll och bifoga en bild på din hjälm när du har kameran fastmonterad?
Alltid varit nyfiken på hur man fäster kameran sådär.
 

Nirre1

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2011
Ort
Malmö
Hoj
s1000rr
Hur fort går moppen och hur många mil kör du i månaden egentligen?

Keep up the good work! :yoparty
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top