Video Första doppet i år å valborg med JJ(CBR)JJ

Har inget direkt jag orkar gnälla på mer än att hon som blev skjutsad på din polares hoj såg ju väldigt skyddad ut...?

Har inget direkt jag orkar gnälla på mer än att hon som blev skjutsad på din polares hoj såg ju väldigt skyddad ut...?

Det får du ta med han! Själv tycker ja att när man har nån med sig bak,så SKA man köra lugnt! Det får absolut inte hända nåt när man har nån med sig bak!..

Last edited:
Snälla starta en blogg eller en TV-serie om ditt hojåkande, ingen vill se dig köra runt på din trötta kamel. Så trött på å se dig lägga upp någon ''NY'' film varje gång jag loggar in, samma skit varje gång. /Petai

Det får du ta med han! Själv tycker ja att när man har nån med sig bak,så SKA man köra lugnt! Det får absolut inte hända nåt när man har nån med sig bak!..

Absolut, helt klart vettigt. Men tänkte mer på klädsel än körstil. Kanske jag som har dålig syn eller så men ser ut som att den enda mc-utrustningen hon har på sig är hjälm sen bara vanliga kläder. Men kan va jag som ser dåligt också :P

Absolut, helt klart vettigt. Men tänkte mer på klädsel än körstil. Kanske jag som har dålig syn eller så men ser ut som att den enda mc-utrustningen hon har på sig är hjälm sen bara vanliga kläder. Men kan va jag som ser dåligt också :P

Du har helt rätt,Bara Hjälm!..
Det är nått med tjejer alltså!:D Man ger dom möjligheten att låna mc kläder men dom säger oftast bestämt neeeeej!:huvet

Du har helt rätt,Bara Hjälm!..
Det är nått med tjejer alltså!:D Man ger dom möjligheten att låna mc kläder men dom säger oftast bestämt neeeeej!:huvet

Ja men det fattar man ju..tjejer i den åldern, stället sitter ju fult!!(Oftast, eftersom det är lånat). Men i vilket fall, jag vägrar skjutsa om dom inte drar på sig full mundering!! :yoparty

Snälla starta en blogg eller en TV-serie om ditt hojåkande, ingen vill se dig köra runt på din trötta kamel. Så trött på å se dig lägga upp någon ''NY'' film varje gång jag loggar in, samma skit varje gång. /Petai

Snälla läs hela rubriken när du trycker på nån tråd!:huvet
Skriver alltid JJ(CBR)JJ På¨mina film trådar! Varför klickar du på dom när du ser att det står JJ(CBR)JJ:va

Hej CBR!
Kan du vara snäll och bifoga en bild på din hjälm när du har kameran fastmonterad?
Alltid varit nyfiken på hur man fäster kameran sådär.

Hur fort går moppen och hur många mil kör du i månaden egentligen?

Keep up the good work! :yoparty

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...