Först kränkt vinner...

Notera att det är lärarstudenter, dom har fan nåt fel. I alla fall dom jag träffat.

Känns ganska skönt att man kommit förbi grundskolan innan de kommit ut på marknaden. Fy fan vad barnen kommer lära sig mycket bra grejer i framtiden. Jag ska fan inte skaffa barn, men om jag ändå gör det ska jag undervisa dem själv i hemmet!

Då ska de få lära sig hur allting verkligen ligger till. :gnissla

det svenska språket saknar ord för att beskriva hur förbannad jag känner mig efter att ha läst dessa artiklar.

*ligger och skakar på golvet av hat mot samhället*

Fy fan vad sjukt. Jag blir riktigt jävla arg. Det börjar bli vanligare och vanligare att man använder sitt handikapp/ursprung/sexuell läggning som ursäkt för att få vara en idiot. Skulle man komma på tanken att försöka argumentera emot så får man höra direkt att man är rasist eller homofob.

Hur kan man komma på tanken att undervisa barn när man har adhd och koncentrationssvårigheter? Hur kan man komma på tanken att försöka bli svensklärare när man inte kan svenska?

Vilken bra skolgång våra barn i framtiden kommer få om det där fortsätter...

helt jävla otroligt! i dagens sammhälle läggs fan allt ansvar på skolorna de ska uppfostara lära och torka ungjävlarna i röven. men om de ställer lite krav! Banal sådanna som exempelvis svensk läraren ska kunna svenska ja då jävlar då kan man anmäla. Fattar de inte hur jävla puckat de låter.

Jag tycker synd om de homosexuella/handikappade/invandrare som faktist gör bra ifrån sig och kämpar och verkligen blir bra lärare. måste vara kränkande för dem att något stolpskott som inte ens kan stava också blir lärare.

Det är intressant att se hur man lobbar så hårt för jämlikhet, men samtidigt genom lagstiftning skyddar så många grupper att jämlikheten blir omöjlig.

Sanna mina ord, politisk korrekthet kommer leda landet i fördärv om det får fortgå. Fortsätter det såhär kan ingen föräldraledighet eller gratis utbildning i världen få mig att flytta hem...

Ha alltid med dig superlim som du kan spruta ut över hela dig ifall du känner att du håller på att svimma. Iofs att ligga i en övertänd lägenhet insmord i lättantändligt lim kan vara en dålig idé.

Att ligga fastlimmad mot golvbrädorna kanske inte heller är en särskilt bra idé... :D

Snälla; kan inte sossarna och vänstern vinna nästa val så vi får mer av detta! Jag har ett handikapp som kallas lathet, därför vill jag ha en assistent som gör mitt jobb, lönen vill jag dock ha. Har dessutom insett att 6 år på högskola med studielån är ju helt bortkastat, det är ju "samhällets" ansvar att jag får en examen.

Tyvärr har jag fått säga upp kontakten med forna vänner som pluggat på lärarhögskolan i sthlm, de blev helt j*vla hjärntvättade där.

Jag känner mig kränkt av trafikpolisen som underkänner mina klagomål på deras bedömning av min hastighet! Inte fan kom jag någonstans för det. Helt seriöst var fan är världen på väg. Förmodligen dessa människor som blir ordningsvakter och poliser.

kom förresten att tänka på den här, känns ganska aktuell:
[YOUTUBE-ID]http://youtube.com/watch?v=TLkbh2Nw7ws[/YOUTUBE-ID]

intressanta inlägg , men är det inte värre att resten av befolkningen ger dessa "idioter" eller vad de nu kallas i denna tråd spelrum över huvud taget o låter dem brööla på om sina uppleveler om kränkning osv OCH anammar deras retorik om vem som ska se till att deras framgång som lärare eller brandman eller vare nu är lyckas??

2nd is 1:st loser svårare än så är det inte.

Tragiskt med så många människor med så dålig självkänsla o moral att de skyller sina nederlag på annat/andra.

Hej o hå båga på, tufft o köra fort! :)

Jag får inte 12% löneökning i år, jag är dIsKrImiNeRad!1!11!! :mad:

Jag känner mig kränkt över att bo i ett land där sådana här idiotier tas på allvar. Jag känner mig också kränkt för att mina ev. framtida barn kommer att "utbildas" av dessa nötter. :huvet
Vad tänker de göra om de mot förmodan skulle lyckas få ett lärarjobb?
"Ungarna lyssnar inte på mig! Jag känner mig kränkt!" och vipps skadestånd av föräldrarna?

Stortryne: det där har ju nästan genomförts på dagisnivå. något ställe där föräldrarna inte få klä barnen hur dom vill, utan enbart enfärgat kläder som gäller.

hur fan kan det tillåtas att folk som inte är lämpade för jobb för jobben!?
okej att man anpassar saker utefter handikappade och för säkerheten, men man kan ju för fan inte anpassa något efter en individ som är problemet...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman